• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

امدادرسانی به۱۳۰۰خودرو گرفتار در برف استان سمنان/۱۵نفر مصدوم شدند

  • 24 بهمن 1401 - 12:55
امدادرسانی به۱۳۰۰خودرو گرفتار در برف استان سمنان/۱۵نفر مصدوم شدند

مظفر محمد خانی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه همزمان با بارش برف در محورهای استان سمنان تیم‌های عملیاتی در پایگاه‌های امداد و نجات هلال احمر به صورت آماده باش درآمدند، ابراز داشت: ۱۶ نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر استان سمنان در قالب شش تیم عملیاتی با شش دستگاه خودرو در گردنه‌های برفگیر استان سمنان خدمات لازم را به مسافران و در راه ماندگان ارائه کردند.
وی ضمن بیان اینکه مهمترین حوادث شب گذشته به محور شاهرود-میامی مربوط می‌شود، افزود: واژگونی تریلی در این محور وقوع چندین تصادف زنجیره‌ای را رقم زد که در نهایت جاده برای ساعاتی مسدود شد و امدادگران بلافاصله با حضور در محل امداد رسانی لازم را انجام دادند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه خوشبختانه حوادث ترافیکی شب گذشته فوتی نداشته است، ابراز داشت: این حوادث ۱۵ مصدوم برجای گذاشت که همگی آنها توسط اورژانس و هلال احمر به مراکز درمانی انتقال یافتند.
محمدخانی ضمن بیان اینکه علاوه بر محور مذکور در محورهای دیگر نیز شاهد امداد رسانی به خودروها و مسافران بوده‌ایم، تصریح کرد: در محور شهمیرزاد- مهدی‌شهر و چشمه علی- فولاد محله نیز امدادرسانی به خودروهای درگیر برف صورت گرفت.
وی ضمن بیان اینکه در مجموع به یک هزار و ۳۰۰ خودرو گرفتار در برف امداد رسانی شده است، افزود: هلال احمر استان سمنان شب گذشته به بیش از سه هزار و ۹۰۰ نفر از مسافران و درراه مانگان از برف و کولاک امدادرسانی کردند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=38781

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.