• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اعزام آزادکاران جوان و منتخب به جام یاریگین روسیه

  • 26 دی 1401 - 12:57
اعزام آزادکاران جوان و منتخب به جام یاریگین روسیه

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از اینکه حاجی‌مراد گاتسالوف سرمربی تیم ملی آزاد روسیه از حضور تیم ایران در مسابقات جام یاریگین این کشور خبر داد، برنامه ریزی ویژه ای برای اعزام تیم منتخب کشورمان در جمع کادر فنی تیم ملی آغاز شد.
این در حالی بود که مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشورو تورنمنت رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی در کرواسی هم به فاصله کمی از هم برگزار خواهد شد و کادر فنی باید برای استفاده هر چه بیشتر از این دو میدان داخلی و خارجی برنامه ریزی دقیقی را انجام دهد.
حال با توجه به برگزاری رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی کشور طی روزهای ۲۸ تا ۳۰ دی ماه در تهران و تورنمنت رنکینگ اتحادیه جهانی در کشور کرواسی در روزهای ۱۲ تا ۱۶ بهمن ماه، قرار است تیمی جوان و آینده دار مهیای اعزام به جام یاریگین روسیه شود.
دلیل اصلی این تصمیم نیز زمان برگزاری جام یاریگین طی روزهای ۶ تا ۹ بهمن ماه در کراسنویارسک روسیه ذکر شده که طبق تقویم اتحادیه جهانی، مابین مسابقات قهرمانی کشور و تورنمنت کرواسی قرار دارد.
در نتیجه کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد با هماهنگی فدراسیون کشتی تصمیم گرفت با توجه به لزوم استفاده بهتر و فنی از مسابقات جام یاریگین و همچنین حفظ تعامل با مسئولان کشتی کشور روسیه، قطعاً تیمی از کشورمان را به این رقابتها اعزام کند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=37554

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.