• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اصول طراحی سایت چند زبانه

  • 04 مرداد 1401 - 14:56
اصول طراحی سایت چند زبانه

در بسیاری از کسب‌وکارها طراحی سایت دو یا چند زبانه که اهدافی تجاری و بازرگانی را در حوزه بین‌المللی برای خود ترسیم کرده‌اند یا تعدادی از کاربران آنها فارسی زبان نیستند، امری ضروری و لازم است.

به گزارش خبرگزاری موج، امروزه داشتن یک سایت اصولی برای یک کسب‌وکار کاملا ضروری است. زیرا با وجود داشتن یک سایت کسب‌وکارها می‌توانند در بستر اینترنت فعالیت خود را گسترش دهند و کسب‌وکار آنلاین‌شان را راه‌اندازی کنند. احتمالا بسیاری از شرکت‌ها را دیده‌اید که روابطشان تنها به داخل ایران محدود نمی‌شود و از روابط خارج از ایران نیز بهره می‌برند. آیا تا به امروز شما به روابط بین‌المللی و خارج از ایران فکر کردید؟ آیا تا به حالا به این موضوع اندیشیده‌اید که با داشتن یک وبسایت چند زبانه و ارتباط با سایر کشورها می‌توانید درآمدی فوق‌العاده داشته باشید؟ اما شاید شما هم تصور کنید هزینه طراحی سایت چند زبانه بسیار زیاد است و ارزش ندارد. در ایران بهترین سایتهای طراحی سایت چند زبانه می توانم از شرکت Webone.com،Digitechseo.com،websima.com نام برد که بصورت تخصصی در این زمینه کار کرده اند.

طراحی سایت چند زبانه

در بسیاری از کسب‌وکارها طراحی سایت دو یا چند زبانه که اهدافی تجاری و بازرگانی را در حوزه بین‌المللی برای خود ترسیم کرده‌اند یا تعدادی از کاربران آنها فارسی زبان نیستند، امری ضروری و لازم است. مدیران و صاحبان این کسب‌وکارها با طراحی سایت چند زبانه می‌توانند با مشتریان خود که در خارج از مرزهای ایران هستند تعامل داشته باشند و خدمات و محصولاتشان را به آنها ارائه دهند و خرید و فروش داشته باشند. شاید برایتان جالب باشد اما باید بدانید که در سیستم‌های جدید تبلیغاتی بخصوص تبلیغات در موتورهای جستجو که معروف‌ترین آنها گوگل است، این امکان وجود دارد تا محدوده جغرافیایی تبلیغاتتان را انتخاب کنید. به عنوان مثال می‌توانید محدود کشور کانادا را برای تبلیغ انتخاب کنید تا تنها به کاربران کانادایی تبلیغ شما نمایش داده شود. اصطلاحا شما با داشتن یک وبسایت دو یا چند زبانه می‌توانید تارگتینگ نمایید و هدف تبلیغات خود را تعیین کنید.

هنگامی که شما تارگت تبلیغات خود را برروی کشورهای حوزه شرق اروپا تعیین می‌کنید، قاعدتا کاربران آن کشور با دیدن تبلیغات شما توقع دارند هنگامی که وارد سایتتان می‌شوند زبانی مشابه زبانشان را ببینند. هنگامی که زبان آنها در سایتتان موجود باشد این کاربران می‌توانند خدمات و کالاهای شما را به راحتی مشاهده و با آنها آشنا شوند.  درنتیجه اگر در طراحی سایت خود ویژگی دو زبانه چند زبانه بودن را لحاظ نکرده باشید در این حوزه‌ها امکان رقابت و عرضه کالا و خدمات خود را نخواهید داشت و به‌نوعی محدودیتی در کسب‌وکار خود ایجاد نموده‌اید.

جهت طراحی سایت چند زبانه شما باید چند نکته مهم را رعایت کنید. همچنین معمولا برای طراحی سایت به صورت چند زبانه باید از تکنولوژی ASP.NET استفاده کنید. به همین دلیل یک فرد مبتدی قادر به طراحی اینگونه سایت‌ها نیست و باید حتما یک متخصص آن را طراحی نماید. شرکت دیجی تک با چندین سال سابقه مفید در این حوزه می‌تواند یک وبسایت اصولی چند زبانه برای کسب‌وکارتان طراحی کند.

منبع: موج نیوز

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=26560

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.