• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اصغر رحیمی: محرومیت رئیس فدراسیون تکواندو برطرف شده است

  • 23 اسفند 1401 - 12:56
اصغر رحیمی: محرومیت رئیس فدراسیون تکواندو برطرف شده است

به گزارش خبرنگار مهر، اصغر رحیمی مدیر فنی تیم های ملی تکواندو در جریان نشست خبری امروز چهارشنبه فدراسیون تکواندو در مورد محرومیت هادی ساعی و حل این مشکل توضیح داد.
وی در این زمینه گفت: این را خدمتی از ساعی به تکواندو جهان می‌دانیم. در مکزیک اعتراضات زیاد بود. خود مربیان گروه تلگرامی درست کردند و دائم مشکلات را به اشتراک می‌گذاشتند. ۲۰ تیم برتر جهان اعتراض داشتند. آنجا من و ساعی در بازی متین رضایی با ورزشکار ترکیه اعتراض کردیم و فردایش اعلام کردند ساعی یکسال محروم است. جلسه مفصلی با فدراسیون جهانی گذاشتیم.
مدیر فنی تیم های ملی تکواندو افزود: گفتیم اینها در جایگاهی نیستند که رئیس یک فدراسیون را محروم کنند و باید دفاعیات فرد محروم شنیده بشود. گفتیم شما سیستم اعتراضی ندارید و نمی‌شود ۲۰ کشور اشتباه کنند.
رحیمی تاکید کرد: اتفاق بدتر این بود که باید به کمیته مسابقات اعتراض می‌کردیم و آنها هم حق محرومیت داشتند. در تاریخ ۲۰ نوامبر محرومیت ساعی اعلام شد به عنوان رئیس فدراسیون فعالیت‌هایش را انجام بدهد. بعد از بازگشت موضوع را رها نکردیم. در نهایت پس از پیگیری‌های ما مقرر شد در آیین نامه دیگر چنین چیزی از محرومیت چندساله وجود نداشته باشد و سازوکاری برای اعتراضات تعریف بشود. از ٨۹ رای معتبر، ٨۷ نفر رای دادند. محرومیت در محل مسابقات برطرف بشود. همه خوشحال هستند از این اتفاق. نامه رسمی رفع محرومیت ساعی هم آمده است و ایشان ۷ فروردین به گرنداسلم می‌رود.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=39709

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.