• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

ارائه آمار صحیح و اطلاع رسانی درست خط قرمز ما است

  • 08 اسفند 1400 - 11:48
ارائه آمار صحیح و اطلاع رسانی درست خط قرمز ما است

به گزارش خبرنگار مهر، اجلاس رؤسای روابط عمومی سازمان اورژانس کشور با محوریت چهارشنبه سوری و امداد نوروزی و کارگاه آموزشی با حضور جعفر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور، محمدمهدی قاسمی رئیس شبکه سلامت، محمد هاشمی سرپرست روابط‌عمومی وزارت بهداشت و معاونین سازمان اورژانس کشور امروز یکشنبه هشتم اسفند ماه سال جاری در سوله بحران گلابدره برگزار شد.

رئیس سازمان اورژانس کشور در این مراسم اظهار کرد: امسال ماجرای ما با سال گذشته فرق دارد و همه مسئولین به این جمع بندی رسیده‌اند که ان‌شاالله مردم بتوانند با عبور از ۲ سال سخت کرونا، بتوانند از تعطیلات نوروزی به نحو مطلوب استفاده کنند و از طرفی پایان نوروز امسال به ماه رمضان منتهی می‌شود و دردسرهای خودش را دارد و باید برنامه ریزی های لازم را داشته باشیم.

وی اضافه کرد: مردم از کرونا خسته شده‌اند و می‌خواهند از نوروز و تعطیلات نهایت استفاده را کنند و ما با تمام توان برای ارائه خدمات امدادی نوروزی تلاش خواهیم کرد.

رئیس سازمان اورژانس کشور خاطرنشان کرد: قطعاً با ترافیک شدید روبرو هستیم و شهرهای زیارتی با ترافیک انبوهی مواجه خواهند بود و همه اینها زنگ آماده باشی است که آماده خدمت رسانی کامل باشیم

میعادفر یادآور شد: برای امداد نوروزی همه دانشگاه‌های علوم پزشکی به کمک ما می‌آیند و جلساتی هم با صدا و سیما داشته‌ایم و با تمام توان به میدان می‌آیند و در کنار ما هستند.

وی همچنین اضافه کرد: این خط قرمز ما این است که حتماً در اطلاع رسانی و ارائه آمار ارقام درست و راست گویانه عمل کنید ما هیچ غلوی را نمی‌پذیریم و البته فراموش نکنید که ممکن است برخی از آمارها قابل گفتن نباشد.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=17347

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.