• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

ادامه خدمات رسانی به زائران اربعین تا پایان زمان بازگشت زوار

  • 20 شهریور 1401 - 13:49
ادامه خدمات رسانی به زائران اربعین تا پایان زمان بازگشت زوار

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین اشتری ظهر یکشنبه در قرارگاه اربعین مرزبانی استان کرمانشاه که در پایانه مرزی خسروی با حضور مسئولان استانی برگزار شد، اظهار کرد: خدمتگذاری به زائران امام حسین علیه السلام توفیق و افتخاری بزرگ است که بخش اعظمی از آن نصیب پلیس شده است.
وی افزود: در حال حاضر مقداری ازدحام جمعیت وجود دارد چرا که هنوز زائرانی هستند که در حال عزیمت به کربلای معلی بوده و از سویی هم موج بازگشت زائران مشرف شده به عتبات عالیات آغاز شده است.
فرمانده فراجا با تاکید بر مهم بودن بحث سلامت زائران، تصریح کرد: طی دو سه روز آینده موج بازگشت زائران به اوج خود خواهد رسید که لازم است در این خصوص تمهیدات لازم اندیشیده و شرایطی فراهم شود تا زوار به سلامت بتوانند بازگردند.
اشتری بیان کرد: مدیریت بازگشت زائران از کربلای معلی موضوع بسیار مهمی است که حتماً باید به آن توجه کنیم تا با مشکل مواجه نشویم.
وی خاطرنشان کرد: با تلاش‌های شبانه روزی مأموران انتظامی و امنیتی مشکلی از نظر تأمین امنیت زائران نداشتیم و تلاش می‌کنیم همین امنیت مطلوب و پایدار را تا پایان مأموریت اربعین تداوم ببخشیم.
فرمانده فراجا در پایان با تقدیر از تلاش‌های مجموعه انتظامی و مرزبانی استان کرمانشاه و حضور میدانی سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه و سردار سپهری فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه، گفت: پایانه خسروی از امکانات و زیرساخت‌های بسیار خوبی برخوردار بوده و در صورت تقویت می‌تواند پذیرای زائران بیشتری در سال‌های آتی باشد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=28844

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.