• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اختصاص قطار فوق العاده خرمشهر به تهران برای بازگشت زائران

  • 07 مهر 1400 - 4:16
اختصاص قطار فوق العاده خرمشهر به تهران برای بازگشت زائران

به گزارش خبرنگار مهر، سعید رسولی شامگاه عصر امروز سه‌شنبه ضمن بازدید از پایانه مسافربری راه آهن خرمشهر و ایستگاه نقطه صفر مرزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با دستور وزیر راه و شهرسازی، همه امکانات این وزارتخانه به‌جز بخش غیردولتی برای بازگشت زائران از سفر عتبات عالیات بسیج شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت راه و آهن کشور افزود: نیروهای مجموعه وزارت راه امروز در تمامی مرزهایی که تردد صورت می‌گیرد از جمله مرز هوایی بسیج شده و امکانات را برای سهولت تردد زوار ابا عبدالله الحسین (ع) فراهم کردند.

وی به استقرار یک رام قطار در مرز شلمچه اشاره کرد و گفت: شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران از شب گذشته برای جابه‌جایی زائران از مرز شلمچه تا خرمشهر و از خرمشهر تا اهواز قطارهایی را به‌صورت رایگان مستقر کرده است.

رسولی اضافه کرد: همچنین برای جابه‌جایی مسافران از خرمشهر به مقصد تهران قطار فوق‌العاده تعیین شده که اولین حرکت آن ساعاتی پیش بود و حرکت دوم این قطار تا چند ساعت دیگر انجام خواهد شد.

وی از جابه‌جایی زائران در مسیر شاه عبدالعظیم تا ورامین در تهران خبر داد و بیان کرد: این اقدام روز گذشته برای زائرانی که به آستان شاه عبدالعظیم آمده بودند به‌صورت رایگان انجام شد.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=7312

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.