• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اجرای پویش همگانی «ورزشی شو» در مراکز واکسیناسیون پایتخت

  • 19 شهریور 1400 - 14:32
اجرای پویش همگانی «ورزشی شو» در مراکز واکسیناسیون پایتخت

به گزارش مهر، امیر محسنی، با اشاره به پیک پنجم کرونا و اثرات این پیک بر سلامت روح و جسم شهروندان گفت: با گذشت ۱۸ ماه از شروع پاندمی کرونا، باید شهروندان را بیش از گذشته به انجام ورزش در محیط‌های باز همچون پارک‌ها، فضاهای ورزشی ایمن و منازل و توجه به سلامت روح و جسم دعوت کرد.

وی با بیان اینکه پویش همگانی ورزشی شو ابتدا در مراکز واکسیناسیون کرونا در مجموعه‌های ورزشی شهرداری تهران اجرایی می‌شود، افزود: در این پویش که مربیان و مشاوران ورزشی با پوشش یکسان حضور خواهند داشت، نسبت به آموزش و دعوت همگانی شهروندان به انجام فعالیت‌های ورزشی اقدام می‌شود. همچنین در این طرح از حضور ورزشکاران شاخص و چهره‌های ورزشی پایتخت نیز بهره خواهیم برد.

به گفته مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران، در فاز دوم این پویش که در میادین اصلی شهری، مکان‌های پر تردد شهری، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و میادین میوه و تره بار و… اجرا خواهد شد، با استقرار ایستگاه‌های آموزشی اطلاع رسانی نسبت به دعوت شهروندان جهت حضور در ورزش همگانی اقدام می‌شود.

محسنی خاطرنشان کرد: به جهت ترغیب بیشتر شهروندان نسبت به فعالیت‌های ورزشی و پرتحرک از جمله پیاده روی، با همکاری سامانه “اینوگام” نسبت به ثبت رکوردهای پیاده روی شهروندان اقدام شده و به طور هفتگی جوایزی به شهروندان اهدا خواهد شد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=5096

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.