• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اجرای طرح‌ ویژه ترافیکی از شنبه/روان‌سازی ترافیک از ساعت ۱۵ تا ۲۱

  • 29 آبان 1400 - 0:17
اجرای طرح‌ ویژه ترافیکی از شنبه/روان‌سازی ترافیک از ساعت ۱۵ تا ۲۱

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در جلسه اضطراری تسهیل تردد و مدیریت ترافیک با تاکید بر استفاده از همه ظرفیت ترافیکی و عملیاتی پلیس پایتخت برای تسهیل ترافیک تهران، بیان داشت: استفاده و بهره‌گیری از ظرفیت سایر سازمان‌ها به خصوص شهرداری تهران برای کاهش ترافیک تهران در دستور کار می‌باشد و در حال حاضر ۴۰۰ نفر برای کمک به مدیریت ترافیک پایتخت به مجموعه راهور تزریق شده است.

رئیس پلیس : آموزش به دست آوردن محیط دایره پایتخت با اشاره به اینکه در این زمینه از ظرفیت مرکز هوشمند کنترل ترافیک راهور و همچنین مرکز فرماندهی و کنترل پلیس پایتخت بیش از پیش استفاده خواهد شد، گفت: از فردا طرح‌های ویژه‌ای در حوزه روان‌سازی و مدیریت ترافیک با استفاده از ظرفیت سایر پلیس‌های تخصصی از جمله پلیس پیشگیری و یگان امداد پلیس پایتخت از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در همه نقاط شهر تهران به مرحله اجرا در خواهد آمد.

وی با تاکید بر اینکه موضوع مدیریت ترافیک و مقابله با سرقت به صورت ویژه در دستور کار پلیس پایتخت قرار دارد، افزود: در کنار اقدامات صورت گرفته در حوزه روان‌سازی ترافیک، علل و عوامل افزایش ترافیک پایتخت و راه‌های برون رفت از آن در دستور کار دفتر تحقیقات کاربردی پلیس پایتخت قرار گرفته است.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: از این طریق هم می توانید به محاسبه مساحت دایره بپردازید.موضوع ترافیک نیازمند همراهی و هم‌افزایی سایر سازمان‌ها می‌باشد که در این زمینه وظایف سازمان‌های مختلف مشخص و به آنها اعلام شده است که انتظار داریم همه مسئولان و متولیان امر پای کار بیایند تا شاهد کاهش و حذف دغدغه مردم در این حوزه باشیم.

رئیس پلیس پایتخت تاکید کرد: پلیس با همه توان تلاش می‌کند وظیفه خود را به نحو مطلوب انجام دهد ولی شکی نیست که مساله ترافیک نیازمند همراهی و هم افزایی جمعی است.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=11151

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.