• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اجرای آمایش سرزمینی در ورزش کشور

  • 09 شهریور 1400 - 20:53
اجرای آمایش سرزمینی در ورزش کشور

به گزارش مهر، حمید سجادی بعدازظهر سه شنبه در مراسم افتتاح طرح ورزشی در کلارآباد با اشاره به جایگاه ورزش مازندران اظهار داشت: کشتی به عنوان ورزش نخست این استان و کشور مورد توجه ویژه قرار می‌گیرد.

وی با اظهار اینکه مازندران در حوزه‌های مختلف ورزشی دارای جایگاه ویژه ای است، به سهمیه بالای استان در مسابقات مختلف جهانی و بین المللی اشاره کرد و گفت: مازندران در حوزه ورزش استانی پویا است و باید به آن توجه اساسی شود.

وی با اشاره به اینکه آمایش سرزمینی حوزه ورزش در کشور انجام می‌شود، گفت: در این برنامه آمایشی برنامه‌ها و طرح‌ها اولویت بندی می‌شود و طرح‌هایی که پیشرفت بالایی دارند، در اولویت بهره برداری قرار می‌گیرند.

وزیر ورزش و جوانان با اظهار اینکه آمایش سرزمینی ورزشی تا سه ماه آینده عملیاتی می‌شود، مازندران را استانی ورزش خیر دانست و با تاکید بر ضرورت بهره گیری مناسب از سالن‌ها و طرح‌های ورزشی استان یادآور شد: باید با خلاقیت و نوآوری و برنامه ریزی بهترین بهره وری را از سالن‌ها و اماکن ورزشی داشته باشیم.

سجادی همچنین بر لزوم بهره گیری از نوآوری برای مدیریت مجموعه‌های ورزشی تاکید کرد و گفت: مازندران دارای جایگاه و اهمیت بالایی در حوزه ورزش است از این رو اولین مقصد سفرهای استانی به این استان سفر کرده‌ام.

وزیر ورزش در جریان سفر به غرب مازندران از طرح‌های ورزشی در شهرهای مختلف غرب استان بازدید کرد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=4063

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.