• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اجازه تعطیلی واحدهای تولیدی گرمی را نمی‌دهیم

  • 02 اسفند 1400 - 0:15
اجازه تعطیلی واحدهای تولیدی گرمی را نمی‌دهیم

به گزارش خبرنگار مهر، حسین مولایی عصر یکشنبه در بازدید از چند واحد تولیدی و صنعتی در گرمی اظهار کرد: واحد تولیدی شیرآلات با سرمایه‌گذاری ۱۵۰ میلیارد تومان و در قالب ۹ سوله صنعتی در حال بهره‌برداری است که تولید انواع شیرآلات بهداشتی و کنتور آب را هدف‌گذاری کرده است.

وی گله‌مندی سرمایه‌گذاران این پروژه صنعتی را در بی‌توجهی مسئولان در پرداخت تسهیلات ارزان قیمت یادآور شد و تصریح کرد: به رغم وعده‌ای که در سال‌های گذشته در پرداخت تسهیلات با نرخ سود ۹ درصد به سرمایه‌گذار این واحد تولیدی و صنعتی داده شده اما کار به سرانجام نرسیده که انتظار می‌رود با تصمیم‌گیری ستاد تسهیل و رفع موانع تولید گام‌های جدی در این راستا و در حمایت از تولید محصولات متنوع این کارخانه برداشته شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان گرمی گفت: تمام تلاش مسئولان شهرستان گرمی بر این است تا سرمایه‌گذاری‌های آغاز شده و تولید محصولات متنوع ادامه پیدا کند تا جلوی تعطیلی این واحدهای تولیدی و صنعتی گرفته شده و این مجموعه‌ها روی پای خود بایستند.

مولایی اشتغال ۱۸۰ نفر را در این مجموعه تولیدی عمدتاً از اهالی شهرها و روستاهای گرمی یادآور شد و افزود: قرار شده با تسهیل صدور مجوزهای واحدهای تولیدی، سرمایه‌گذاری و پشتیبانی کارآفرینان روند تولید تقویت شده و مانع‌زدایی را در این مسیر شاهد باشیم.

وی خاطر نشان کرد: شهرستان گرمی با راه‌اندازی چندین واحد تولید شیرآلات بهداشتی به قطب تولید این محصولات تبدیل شده که قطعاً با تقویت زنجیره تولید در این بخش می‌توانیم به ایجاد تحول در این حوزه بیش از گذشته امیدوار باشیم.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=16923

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.