• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اتمام پروژه راه آهن گیلان در توسعه تبادلات خارجی بسیار موثر است

  • 04 اسفند 1401 - 10:16
اتمام پروژه راه آهن گیلان در توسعه تبادلات خارجی بسیار موثر است

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد حسینی صبح پنجشنبه در دیدار با «اسدالله عباسی» استاندار گیلان با اشاره به شخصیت‌های برجسته دینی، علمی و فرهنگی این استان اظهار کرد: استان گیلان دارای فرهیختگان و نخبگان بسیاری است که این ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها در توسعه همه جانبه این استان نقش مؤثری ایفا می‌کند.
وی افزود: باید برای شناساندن ابعاد گوناگون شخصیت‌های تأثیرگذار که در کنار نخبگانی که به نور ایمان و عمل مجهز هستند باید بیش از پیش تلاش کرد.
معاون امور مجلس رئیس جمهور اتمام پروژه راه آهن در گیلان برای توسعه تبادلات خارجی بسیار مؤثر است، گفت: با توجه به فضای راهبردی فراهم آمده از سوی دولت سیزدهم در منطقه و ظرفیت‌های ویژه گیلان شاهد پیشرفت این استان در آینده نزدیک در حوزه‌های گوناگون خواهیم بود.
دولت سیزدهم برنامه‌های راهبردی در حوزه‌های مختلف دارد
استاندار گیلان نیز در این دیدار با بیان اینکه دولت مردمی و انقلابی سیزدهم برنامه‌های راهبردی اساسی در حوزه داخلی و خارجی در دست اجرا دارد، اظهار کرد: قطعاً مردم بزودی شاهد اثرات مثبت این اقدامات می‌شوند.
عباسی افزود: از زمان استقرار دولت تلاش شده تا در بخش‌های مختلف زیرساختی و اقتصادی و فرهنگی اجتماعی توسعه متوازنی ایجاد شود.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=39084

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.