• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳

آیت الله حیدری عمر خود را در راه جهاد و خدمت به محرومان گذراند

  • 12 آذر 1400 - 11:43
آیت الله حیدری عمر خود را در راه جهاد و خدمت به محرومان گذراند

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت عالم وارسته، بسیجی عارف حضرت آیت الله نورالدین حیدری را تسلیت گفت.

متن پیام او به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

روح بلند عالم وارسته، بسیجی عارف و مجاهد فی سبیل الله حضرت آیت الله نورالدین حیدری ابوالشهید و نماینده امام(ره) در سپاه کردستان در دوران دفاع مقدس به دیار باقی شتافت.

درگذشت این عالم بزرگ که عمر خویش را در راه جهاد در دوران دفاع مقدس و بعد از آن خدمت به محرومین گذراند، را تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجرا مسألت دارم.

به گزارش مهر، همچنین معاون اول رئیس‌جمهور در پیامی جداگانه درگذشت مرحوم آیت الله حاج سید رضی شیرازی را به خانواده، حوزه علمیه و ارادتمندان او تسلیت گفت.

وی در پیام خود آورده است: درگذشت عالم بزرگ مرحوم آیت‌الله حاج سید رضی شیرازی (ره) ضایعه ای بزرگ برای جامعه اسلامی ایران بود.

معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه فقدان او را به خاندان محترم و بازماندگان و همچنین حوزه‌ علمیه تهران و شاگردان و همه ارادتمندان آن بزرگوار تسلیت عرض می کنم، نوشت: از درگاه خداوند متعال برای آن عالم بزرگ، آمرزش الهی و علو درجات و برای بازماندگان صبر و آرامش مسألت می‌نمایم.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=12011

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.