• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

آن فرد با لابی‌گری به جای من رای داد! / چون تاج رییس فدراسیون شد، دیگر معترض نیستم

  • 08 شهریور 1401 - 13:03
آن فرد با لابی‌گری به جای من رای داد! / چون تاج رییس فدراسیون شد، دیگر معترض نیستم

سیدسلطان حسینی در گفت و گو با ایسنا، درخصوص درگیری‌اش با مسئولان برگزارکننده مجمع فدراسیون فوتبال، اظهارکرد:‌ این یک بی‌نظمی از سوی این مسئولان در امر برگزاری مجمع بود. من به صورت رسمی برای حضور در این مجمع دعوت شده بود اما آقای علیزاده مالک امتیاز تیم با لابی‌گر و افرادی که طرفدار کاندیداهای دیگر به جز آقای تاج بودند، موفق به رای دادن شد.
وی ادامه داد:‌ البته همین که شب گذشته اعلام می‌شود مجمع فدراسیون لغو شد و دو ساعت بعد می‌گویند مجمع برگزار می‌شود این نماد بی‌نظمی در فدراسیون فوتبال و ورزش ایران است. باید با مسئولان مسبب این کار برخورد جدی شود زیرا با آبروی ورزش ایران بازی شد.
مالک باشگاه استقلال ملاثانی در ادامه نیز گفت: من علیه آقای علیزاده حکم قطعی دادگاه را گرفتم و او دیگر نمی‌تواند نه اسم تیم و نه امتیاز باشگاه را جا به جا کند، ضمن این‌که مطالبات زیادی هم از او داریم. به هر حال من به این‌که چرا او به جای من در مجمع رای داد، معترض بودم اما این‌که خواسته ما یعنی انتخاب آقای تاج برآورده شد، قضیه این‌که چرا علیزاده به جای من در مجمع رای داد، برایم مهم نیست و دیگر معترض نیستم.
وی تاکید کرد: البته در مجمع درگیری بین من و آقای علیزاده به وجود نیامد و وقتی همدیگر را می‌بینیم به هم احترام می‌گذاریم. درگیری من با مسئولان فدراسیون و برگزارکننده مجمع بود.
حسینی همچنین در پاسخ به این سوال که چرا با حضور تاج در راس فدراسیون فوتبال موافق هستید؟ عنوان کرد:‌ آقای تاج برای فوتبال ایران باتوجه به جایگاهی که در فوتبال بین المللی دارد، تاثیرگزارتر است.
وی در پایان گفت: در پایان مجمع نیز با آقای تاج صحبت کردم و به من قول داد به شهر ملاثانی سفری داشته باشد.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=28373

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.