• امروز : دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳

آمار خیره کننده سرمربی تیم ملی کاراته/ با یک ورزشکار طلا آورد

  • 17 مرداد 1400 - 15:01
آمار خیره کننده سرمربی تیم ملی کاراته/ با یک ورزشکار طلا آورد

به گزارش مهر، سید شهرام هروی در طول سالهای فعالیت در بخش مربیگری ثابت کرده که با توانایی بالا و قدرت رهبری یکی از بهترین‌های دنیاست. وی از سال ۱۳۸۶ وارد کادر فنی تیم ملی شد و در شش سال اخیر سکان هدایت تیم ملی را به عنوان سرمربی برعهده گرفت و عملکردی موفق از خود برجای گذاشت.

کسب سه طلای کومیته تیمی در سالهای ۲۰۱۴ برمن، ۲۰۱۶ لینز و ۲۰۱۸ مادرید، شش عنوان قهرمانی تیمی آسیا، کسب بهترین نتیجه در بازی‌های آسیایی جاکارتا با دو طلا، یک نقره و یک برنز از چهار فرصت، کسب یک طلا و سه نقره در بازی‌های داخل سالن لهستان با چهار نماینده، کسب بهترین نتیجه در مسابقات جهانی در رقابتهای ۲۰۱۶ لینز با سه طلا و دو برنز را در کنار مدال‌های با ارزش در رقابتهای کاراته وان و بازی‌های کشورهای اسلامی آمار خیره کننده این مربی است.

هروی با سجاد گنج زاده به توکیو رفت و با همان یک کاراته کا بهترین نتیجه را به نام خود ثبت کرد. در واقع کسب مدال طلا با لشگر یک نفره، هروی را به عنوان یکی از برترین مربیان تاریخ ورزش ایران معرفی کرد.

اکنون این مربی به همه افتخارات ممکن در دنیای کاراته دست پیدا کرده که باید نامی هم از همکاران وی در این مدت از جمله نعیما خواجوی، شهاب سلطانی، سید محمد حسینی، حسین و حسن روحانی، سعید حسنی پور و … هم یادی کنیم که با همدلی و وفاق به این افتخارات با ارزش دست پیدا کرده اند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=1588

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.