• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳

آماده باش نیروهای امداد و نجات به دنبال صدور هشدار نارنجی

  • 03 اردیبهشت 1403 - 1:00
آماده باش نیروهای امداد و نجات به دنبال صدور هشدار نارنجی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان امداد و نجات، بابک محمودی اظهار داشت: هشدار سطح نارنجی شماره ۸ سازمان هواشناسی مبنی بر بارش شدید و رگباری باران- وزش شدید باد صادر شد.
وی افزود: در روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، استان‌های جنوب اردبیل، شرق و جنوب آذربایجان شرقی، جنوب آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، زنجان، لرستان، مرکزی، همدان، اصفهان، قم، غرب سمنان و دامنه و ارتفاعات استان‌های قزوین، البرز، تهران، مازندران و گیلان، این سامانه بارشی فعال است.
محمودی بیان داشت: بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی در روز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ماه نیز استان‌های مرکزی، قم، شرق لرستان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، شمال شرق فارس، یزد، نیمه شمالی کرمان، البرز، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان و دامنه و ارتفاعات استان‌های گیلان، مازندران و گلستان تحت تأثیر این سامانه بارشی قرار می‌گیرند.
وی اظهار کرد: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه استان‌های سمنان، اصفهان، یزد، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، شمال هرمزگان، نیمه شمالی سیستان و بلوچستان، نیمه شرقی و شمال فارس، کهگیلویه و بویراحمد و دامنه و ارتفاعات استان‌های گلستان و چهارمحال و بختیاری پیش‌بینی شده است.
رئیس سازمان امداد و نجات با بیان اینکه تیم‌های امدادی و عملیاتی در این استان‌ها به حالت آماده‌باش درآمده‌اند گفت: امکانات لازم برای پیشگیری یا مقابله با حوادث احتمالی در پی این هشدار در نظر گرفته شده است.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=56178

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.