• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

آقای مومن نسب! حاشیه‌آفرینی را تمام کنید

  • 10 اسفند 1402 - 6:02
آقای مومن نسب! حاشیه‌آفرینی را تمام کنید

به گزارش خبرگزاری مهر، روح الله مومن نسب که طی سال‌های گذشته با مواضع حاشیه‌دار و هزینه‌زا برای جبهه انقلاب، در میان افکار عمومی شناخته شده است، اخیراً در اظهاراتی علیه رییس مجلس خواستار رای به اصلاح طلبان به زعم او بی ریا شد.

مومن نسب چند سال پیش در یک برنامه اینترنتی، برنامه جامع خود و یارانش در انتشار توییت های فیک به نام چهره‌های ضد انقلاب با هدف ایجاد تفرقه در صف اپوزیسیون داخلی و خارجی را افشا کرد؛ برنامه‌ای که آنقدر آماتور و ابتدایی بود که انتقادات زیادی را برانگیخت. نام مومن نسب البته بیشتر با ماجرای «دو گیگ اینترنت» گره خورده است.

مومن نسبت اخیراً اما در یک توییت نوشت: «همیشه گفته‌ام، باز هم میگویم: اگر مجبور شدید بین قالیباف و یک اصلاح طلب بی ریا! یکی را انتخاب کنید و گزینه هیچکدام را هم نداشتید، باز هم به قالیباف رای ندهید. او مامور سوزاندن فرصت‌های انقلاب برای گرم کردن تنور ضد انقلاب است».

قالیباف یا هر چهره دیگری در جبهه انقلاب حتماً قابل نقد هستند و می‌شود کارنامه او و سایرین را با صدای رسا به بوته نقد گذاشت اما این دلیل نمی‌شود که علیه او یا هر چهره دیگری بی اخلاقی کنیم.

در آستانه انتخابات مهم ۱۱ اسفند که جبهه انقلابی بیش از هر زمان دیگر به وحدت و همسویی نیاز دارد، مواضعی نظیر آنچه مومن نسب علیه قالیباف اظهار کرده، می‌تواند موجب سوءاستفاده بدخواهان نظام تمام شود. خوب است امثال مومن نسب قبل از هر موضع‌گیری، قدری تامل کنند و مصلحت کلان را به خوش‌آمدها یا بدآمدهای شخصی‌شان ترجیح بدهند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=53956

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.