• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳

آغاز اردوی کشتی‌گیران عراقی در کنار شاگردان محمد بنا

  • 10 اسفند 1400 - 11:44
آغاز اردوی کشتی‌گیران عراقی در کنار شاگردان محمد بنا

به گزارش خبرنگار مهر، پس از اینکه تفاهم‌نامه همکاری بین فدراسیون‌های کشتی ایران و عراق امضا شد، موارد مختلفی در دستور کار این دو فدراسیون قرار گرفت که یکی از این اقدامات، برپایی اردوهای مشترک بود.

بر این اساس قرار شد جمعی از کشتی گیران عراقی برای برپایی اردویی مشترک به تهران بیایند که گویا این اردو به زودی همزمان با استارت شاگردان محمد بنا در خانه کشتی آغاز شود.

بدین ترتیب گفته می‌شود اردوی مشترک کشتی‌گیران عراقی بعد از جام تختی و اواسط اسفندماه در خانه کشتی برگزار خواهد شد. این تمرینات طبق تفاهم‌نامه با حضور ۱۰ کشتی‌گیر عراقی و به مدت ۱۰ روز در خانه کشتی تهران برپا می‌شود.

این در حالی است که چندی پیش جمعی از کشتی‌گیران نامدار کشورمان با سفر به عراق، اردویی زیارتی و تمرینی را در سه شهر این کشور برپا کردند.

طبق برنامه کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی، نفرات برتر رقابت‌های جام تختی و سومین مرحله چرخه انتخابی تیم ملی که به تازگی در اهواز برگزار شد به اردوی مذکور دعوت خواهند شد. محمد بنا و همکارانش با توجه به در پیش بودن مسابقات قهرمانی آسیا، بازی‌های کشورهای اسلامی، قهرمانی بزرگسالان جهان در صربستان، بازی‌های آسیایی چین و امیدهای جهان روزهای سختی را پیش رو دارند؛ به همین دلیل باید در هر وزن دو فرنگی‌کار توانمند را در اختیار داشته باشد و نفرات متعددی را به اردو دعوت کنند.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=17442

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.