• امروز : چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

آرژانتین رقیب اصلی والیبال ماست/ بازی سختی با آلمان خواهیم داشت

  • 12 مرداد 1402 - 13:53
آرژانتین رقیب اصلی والیبال ماست/ بازی سختی با آلمان خواهیم داشت

به گزارش خبرنگار مهر، تیم والیبال دانشجویان ایران هر چند بازی امروز برابر آرژانتین را واگذار کرد اما با باخت چک مقابل هندوستان و با ۵ امتیاز جواز حضور در جمع هشت تیم برتر یونیورسیاد در این رشته را کسب کرد.
امیر حسین منظمی مربی این تیم بعد از صعود شاگردانش به جمع هشت تیم برتر مسابقات و مرحله یک چهارم نهایی گفت: بازی بسیار خوبی با آرژانتین داشتیم ما این تیم را به خوبی آنالیز کرده بودیم. تیم آرژانتین از چند بازیکن خوب و مطرح خوب بهره می‌برد به طوری که ست دوم را با نتیجه ۴۴ بر ۴۲ به این تیم واگذار کردیم که در بازی‌های این رشته بی سابقه است.
وی افزود: دو تیم همدیگر را خوب آنالیز کرده بودند. آرژانتین سالهاست رقیب ما در والیبال بوده و این دو تیم سالیان سال است که با هم بازی کرده‌اند.
مربی تیم والیبال دانشجویان ایران در خصوص دیدار بعدی تیم کشورمان هم گفت: ما با کسب امتیاز لازم به جمع هشت تیم صعود کرده‌ایم. در این مرحله با تیم آلمان مسابقه خواهیم داد و اگر این تیم را ببریم به جمع چهار تیم برتر صعود خواهیم کرد.
منظمی در مورد بازی‌های مرحله گروهی و عملکرد تیم هم گفت: ما در بازی اول برابر چک ۳ بر ۳ باختیم و بازی به ست پنجم رسید. در دومین بازی هند را ۳ بر صفر بردیم و همین ۳ امتیاز برای اینکه به جمع هشت تیم راه پیدا کنیم کمک کرد.
وی عنوان کرد: پنجشنبه یک برنامه ریکاوری برای تیم داریم تا روز جمعه برابر تیم آلمان مسابقه دهیم. این رقابت ساعت هشت شب است و ما برای مسابقه با تیم آماده می‌شویم.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=45803

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.