• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

آخرین وضعیت ملی‌پوشان تفنگ و تپانچه از زبان سرپرست تیم

  • 20 فروردین 1403 - 19:02
آخرین وضعیت ملی‌پوشان تفنگ و تپانچه از زبان سرپرست تیم

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک پاریس ۲۰۲۴ در رشته تفنگ و تپانچه از ۲۴ فروردین ماه تا اول اردیبهشت ماه در ریودوژانیرو برزیل برگزار می‌شود که نمایندگان کشورمان یک هفته پیش از آغاز این مسابقات در محل برگزاری این رقابت‌ها حضور یافتند.
ناصر رسولی سرپرست تیم ملی ایران درباره آخرین شرایط ملی پوشان پیش از رقابت با رقبا اظهار داشت: اولین روز تمرین تیم های ملی تفنگ و تپانچه ما امروز در نوبت صبح برگزار شد و تا دو ساعت دیگر تمرینات نوبت بعد از ظهر را آغاز خواهیم کرد. خوشبختانه تیم شرایط خوبی دارد. امیدواریم بتوانیم نتایج خوبی را هم در مسابقات رقم بزنیم.
وی ادامه داد: امروز ملی پوشان تپانچه کشورمان در کنار تیم های ملی سوئیس، آمریکا، کویت، قرقیزستان، ازبسکتان تمرین کردند و تیم تفنگ‌مان هم در کنار تیم های سوئیس، ازبسکتان، قرقیزستان، کویت، سنگاپور و قطر تمرین داشتند. کم کم سایر کشورها نیز اضافه خواهند شد تا از این زمان باقی مانده تا آغاز رقابتها از این فرصت تمرینی استفاده کنند.
رسولی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در بازی‌های المپیک فینال رقابتها روز بعد از مسابقات مقدماتی برگزار خواهد شد در مسابقات جهانی برزیل و سایر مسابقات قرار است همه بازیها با فرمت بازیهای المپیک برگزار شود. بنابراین در مسابقات برزیل هیچ روزی بعد از مسابقات مقدماتی ما فینال نخواهیم داشت.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=55259

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.