• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲

«آتش و گلستان» در مرحله تصویربرداری است

  • 09 فروردین 1402 - 13:53
«آتش و گلستان» در مرحله تصویربرداری است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، علی رویین‌تن درباره مستند «آتش و گلستان» گفت: فیلم مستند باید با استناد به واقعیت، فضایی حقیقی بسازد و به لنز دوربین نور حقیقت بتاباند. مستند «آتش و گلستان» یک مستند داستانی است که هفت محقق در آن تلاش می‌کنند راجع به شهید ابراهیم هادی حقایقی که دریافت و برداشت کرده‌اند را برای کارگردانی که قصد نوشتن فیلمنامه‌ای بر اساس زندگی این شهید را دارد، ارائه کنند. درواقع این فیلم قرار است پشتوانه‌ای باشد برای ساخت فیلم سینمایی به نام «چریک» که روایت‌گر پهلوانی و زندگی این شهید است.
رویین‌تن در جواب به این پرسش که شرایط ساخت مستند را در سال‌های اخیر چطور ارزیابی می‌کند گفت: این روزها به سختی می‌توان استناد کرد و شرایط ساخت فیلم مستند باید استنادی باشد در جامعه‌ای که آدم‌ها سکوت اختیار کرده و بر سر حرف خود نمی‌مانند، ساخت فیلم مستند بسیار سخت است … اما فیلم مستند حقیقت سینماست و باید برای دوام آن تلاش کرد.
رویین‌تن درباره اکران این مستند گفت: بسیار به اکران فیلم «آتش و گلستان» امید دارم. این فیلم قطعا تماشاگران و مخاطبان خاص خود را دارد.
«آتش و گلستان» تولید مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی و در مرحله تصویربرداری است. علی رویین‌تن پیشتر فیلم‌های سینمایی «زمهریر» و «دلشکسته» را کارگردانی کرده است

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=40152

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.