• امروز : پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

آبادان ظرفیت لازم را برای پایلوت برنامه‌های آموزش و پرورش دارد

  • 18 خرداد 1402 - 13:50
آبادان ظرفیت لازم را برای پایلوت برنامه‌های آموزش و پرورش دارد

سیدمحمد مولوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اخیراً در جلسه‌ای که با مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان داشتم، مشکل کمبود نیروی انسانی در شهرهای آبادان و اروندکنار را مطرح کردم و او بر استفاده از ظرفیت‌های ورودی سهمیه‌های جدید به منظور رفع این مشکل تاکید کرد.
وی افزود: میزبانی مسابقات فوتبال دانش آموزی که یکی از بزرگترین رویدادهای ورزشی دانش آموزی در سال گذشته بود، نشان داد که شهر آبادان ظرفیت لازم را برای اجرای همایش‌ها، مسابقات فرهنگی و ورزشی و همچنین سایر رویدادهای دانش آموزی کشوری به عنوان یک پایلوت دارد.
نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس عنوان کرد: مقرر شده تا جایگاه شورای آموزش و پرورش خوزستان ارتقا پیدا کند و به عنوان نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در این شورا حضور پیدا کنم.
مولوی با اشاره به شرکت‌های دانش بنیان عنوان کرد: از مسئول اعتبارات صندوق نوآوری و شکوفایی برای حضور در خوزستان دعوت کردم و مقرر شده به مدت چهار روز در این استان حضور داشته باشد.
وی توضیح داد: مسئول اعتبارات صندوق نوآوری و شکوفایی با شرکت‌های دانش بنیان خوزستان نشست برگزار خواهد کرد و در همان جلسه تسهیلات به صورت آنلاین اعطا می‌شود.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=43061

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.