• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳

یک مجتمع رفاهی ویژه فرهنگیان در استان سمنان ساخته می‌شود

  • 07 خرداد 1403 - 0:04
یک مجتمع رفاهی ویژه فرهنگیان در استان سمنان ساخته می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سیدجمال وزیری شامگاه یکشنبه در حاشیه دیدار با یک خیر استان سمنان در اداره کل آموزش و پرورش این استان از احداث نخستین زائرسرای بین راهی حرم تا حرم ویژه فرهنگیان خبر داد و بیان کرد: به‌همت خیّر امیرآبادی این اردوگاه به‌عنوان مرکز آموزشی‌رفاهی فرهنگیان در منطقه امیرآباد، احداث خواهد شد.
وی افزود: اردوگاه منصوری در ده بخش‌آباد، ۱۵ کیلومتر نرسیده به دامغان در سمت شمال جاده سمنان – دامغان قرار گرفته و متعلق به خیّر دامغانی است که به‌منظور استفاده عمومی در اختیار سازمان آموزش و پرورش قرار گرفته و در زمینی به مساحت حدود ۲.۵ هکتار واقع شده و شامل باغ با درختان میوه، ساختمان اجتماعات، ساختمان مدیریت، سوئیت و سرویس‌های بهداشتی است.
وزیری بیان کرد: در راستای خدمت به مردم منطقه طرح توسعه این ‌مجموعه را به کودکان بی‌سرپرست اختصاص داده و در نظر دارد مجموعه‌ای آموزشی و تربیتی احداث کند. در همین مسیر، اقداماتی برای اخذ زمین بزرگ‌تر برای طرح مجموعه آموزشی و تربیتی کودکان بی‌سرپرست صورت‌گرفته تا در مجاورت زمین اردوگاه موجود، زمین اردوگاه جدید واگذار شود.
گفتنی است، مجموعه مذکور یک مجموعه اردوگاهی آموزشی متشکل از واحدهای خوابگاهی، اداری، آموزشی، سلف‌سرویس و سوئیت‌های مسکونی برای اقامت‌های کوتاه‌مدت است که به‌صورت قطعات مختلف با کاربری‌های مذکور تفکیک شده‌اند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=58457

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.