• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

وزیر بهداشت از بیمارستان ابوعلی سینا بازدید کرد

  • 02 اردیبهشت 1402 - 13:33
وزیر بهداشت از بیمارستان ابوعلی سینا بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام عین اللهی که به شیراز سفر کرده است، پس از زیارت سومین حرم اهل بیت(ع) و ادای احترام به شهدای حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ (ع)، با حضور در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی پیوند اعضای ابوعلی سینا، از بخش‌های مختلف این مرکز بازدید کرد.

او در این بازدید که با همراهی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مسئولان ارشد دانشگاه و مسئولان بیمارستان پیوند اعضای ابوعلی سینا انجام شد، در جریان آخرین اقدامات این مرکز در زمینه خدمت رسانی به بیماران و روند پیشبرد پروژه‌های در دست اجرا در این بیمارستان قرار گرفت.

دیدار با همراهان بیماران و گفت و گو پیرامون رضایتمندی از خدمات، بازدید از محل احداث پروژه بیمارستان سرطان جنوب کشور به عنوان فاز چهارم توسعه این بیمارستان و پروژه ساخت همراه سرای بیمار، دیگر برنامه‌های وزیر بهداشت و هیأت همراه در این مرکز آموزشی درمانی بود.

همچنین وزیر بهداشت با کاشت دو اصله نهال در محوطه بیمارستان، سنت نیکوی درختکاری را به جا آوردند.

عملیات اجرایی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی پیوند اعضای ابوعلی سینا واقع در شهر صدرای شیراز، در فروردین ۱۳۹۶، به عنوان مهمترین پروژه دانشگاهی و درمانی کشور در زمینه پیوند اعضا، با ۷۰۰ تخت بیمارستانی و در زمینی معادل ۱۵۸ هکتار، آغاز شده است.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=40877

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.