• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

هیچ فاصله‌ای میان ارتشی و سپاهی در دفاع از کشور وجود ندارد

  • 27 اردیبهشت 1402 - 13:51
هیچ فاصله‌ای میان ارتشی و سپاهی در دفاع از کشور وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، سردار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه امروز در حاشیه مراسم تجلیل از روابط عمومی‌های این نیرو با اشاره به اهمیت مجاهدت دلاوران نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی اظهار داشت: شکوه کاری که نیروی دریایی ارتش در ناوگروه ۸۶ رقم زده بسیار ارزشمند است و دور زدن شاخ آفریقا و طی کردن تلاطم‌های دریایی و عبور از اقیانوس‌ها کار بسیار بزرگی است.
وی افزود: ناوشکن دنا در امواج سنگین اقیانوس خوب عمل کرده و این ساخته دست ایرانی است. پیش از انقلاب اسلامی، آمریکایی‌ها برای آوردن این شناورها باید حضور مستشاری می‌داشتند اما پس از انقلاب و با خودباوری و اعتماد ملی توانستیم خودمان روی پای خودمان بایستیم.
سردار تنگسیری با بیان اینکه «تحمل این رول و پیچ‌ها و تلاطم‌های سخت توسط ناوشکن دنا نشانه درخشندگی این ماموریت است» خاطرنشان کرد: من دست تمام رزمندگان نیروی دریایی ارتش را می‌بوسم که چنین افتخار بزرگی برای کشور آفریدند. هیچ فاصله‌ای میان ارتشی و سپاهی در دفاع از کشور وجود ندارد و باید با استقبالی گرم و با شکوه از این دلاوران در این ناوگروه، اقدام صورت گرفته را افتخار ملی بدانیم.
فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: دور زدن دنیا کار بزرگی بود و این شجاعت فرزندان ملت ایران را تبریک می‌گویم. به کوری چشم دشمنان، ما سرباز تحت اوامر رهبری هستیم و دشمنان بدانند که نمی‌توانند بین سپاه و ارتش فاصله‌ای ایجاد کنند. وحدت ارتش و سپاه و همدلی میان ما ناگسستنی است و با یکدیگر پای متجاوز را خرد می‌کنیم.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=42073

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.