• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳

فراخوان ثبت‌نام برای عضویت در شورای هماهنگی مرجع ملی حقوق کودک

  • 15 فروردین 1402 - 11:15
فراخوان ثبت‌نام برای عضویت در شورای هماهنگی مرجع ملی حقوق کودک

به گزارش خبرگزاری مهر، بنابر اعلام وزارت دادگستری، دوره عضویت نمایندگان کنونی سازمان‌های غیردولتی عضو شورای هماهنگی مرجع ملی حقوق کودک به اتمام رسیده است و در راستای اجرای تبصره سه ماده چهار آئین‌نامه مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک مصوب ۱۴ دی ۱۳۹۰ هیأت وزیران، انتخابات تعیین نمایندگان سازمان‌های غیردولتی دارای مجوز که حداقل پنج سال سابقه فعالیت مرتبط با حقوق کودک یا حقوق بشر دارند، برای عضویت سه ساله در شورای هماهنگی مرجع ملی حقوق کودک، برگزار می‌شود.
بر اساس این فراخوان از رؤسای هیئت مدیره و مدیران عامل سازمان‌های غیردولتی، مؤسسات خیریه، سمن‌ها، مؤسسات دارای مجوز از سازمان بهزیستی دعوت می‌شود تا برای ثبت‌نام و شرکت در انتخابات حداکثر تا تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ فرم ثبت‌نام را به همراه مدارک درخواستی به رایانامه (ایمیل) [email protected] ارسال کنند.
در این اطلاعیه، معرفی‌نامه رسمی نماینده سازمان برای شرکت در انتخابات از طرف اشخاص صاحب امضا در سازمان غیردولتی، تکمیل و ارسال فرم ثبت‌نام معرفی نماینده پیوست فراخوان، تصویر آخرین آگهی روزنامه رسمی بیانگر اعضای هیئت مدیره از جمله مدارک لازم برای ثبت نام و رأی دادن و شرکت در انتخابات اعلام شده است همچنین تکمیل و ارسال فرم رزومه (پیوست فراخوان) و گزارش عملکرد پنج ساله مؤسسه شرایط ثبت‌نام برای نامزدی در انتخابات است.
تصویر پروانه فعالیت، تصویر آگهی روزنامه رسمی کشور مبنی بر ثبت آخرین تغییرات، تصویر صورتجلسه هیئت مدیره جهت معرفی نامزد شرکت کننده در انتخابات و تصویر صفحه اول شناسنامه و کارت ملی نماینده معرفی شده از دیگر مدارک لازم برای شرکت در این فراخوان است.
در این فراخوان تصریح شده است: هر مؤسسه دارای مجوز فعالیت می‌تواند فقط یک نماینده برای رأی‌دهی و نامزدی انتخابات معرفی کند.
وزارت دادگستری اعلام کرده است سازمان‌های غیردولتی، مؤسسات خیریه، سمن‌ها، مؤسسات دارای مجوز از سازمان بهزیستی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۲۲۱۱۴۱۴ – ۰۲۱ تماس گیرند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=40290

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.