• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳

فاجعه‌ای در والیبال رخ نداده/ امیدوارم معروف تصمیم بهتری بگیرد

  • 16 مرداد 1400 - 9:23
فاجعه‌ای در والیبال رخ نداده/ امیدوارم معروف تصمیم بهتری بگیرد

امیر حسینی در گفتگو با مهر درباره نتایج تیم ملی والیبال در المپیک توکیو گفت: نتیجه قابل قبولی نبود. خواسته داورزنی، رفتن جزء ۴ تیم برتر بود اما متاسفانه این امر محقق نشد.

وی افزود: احساسم این است تمام کارهای توسط فدراسیون انجام شد و کادر فنی بسیار عالی انتخاب شد چرا که یک کارگروه سرمربی تیم ملی را از بین گزینه های مختلف انتخاب کرد و همه چیز خوب بود.

پاسور والیبال ایران گفت: فقط یک گاف مقابل تیم کانادا دادیم و نتایج دیگر تیم ها طوری پیش رفت که ایران از مرحله گروهی حذف شود. اگر شرایط عادی بود و مقابل کانادا پیروز می شدیم الان وضعیت ایران بسیار متفاوت بود.

وی تاکید کرد: نمی توان گفت فاجعه رخ داده است. به هر حال این اتفاقات در المپیک رخ می دهد. تیم لهستان که بدنبال قهرمانی بود از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند و یا تیم آمریکا نیز نتوانست در جمع ۸ تیم قرار گیرد.

امیرحسینی افزود: در روز نخست که لهستان راشکست دادیم همه به تعریف و تمجید پرداختند و باخت مقابل کانادا همه چیز را خراب کرد. پس از این شکست، بازیکن، سرمربی و فدراسیون بد شدند. آیا اگر نتیجه برعکس رخ می داد آیا منتقدان باز هم این صحبت ها را مطرح می کردند؟ باید ریشه یابی اساسی صورت گیرد.

ملی پوش اسبق تیم ملی والیبال اظهار داشت: نمی خواهم از داورزنی حمایت کنم اما بهتر است فلکش بکی به گذشته بزنیم. به هر حال برنامه ریزی هایی صورت گرفت. متاسفانه کرونا باعث شد که به بسیاری از برنامه ریزی ها نرسیم و البته برای سایر رقبا نیز رخ داد. در ۴ ماه گذشته تمام تلاش ها به کار گرفته شد. اگر مقابل کانادا روز بدمان نبود، تیم صعود می کرد.

امیرحسینی درباره خداحافظی سعید معروف نیز گفت: سعید معروف حالاحالاها می تواند برای تیم ملی کار کند و جایگزینی ندارد. امیدوارم تصمیم احساسی باشد و او مجدد به تیم ملی بازگردد. به او احتیاج داریم. فکر نمی کنم فدراسیون به این راحتی ها بپذیرد که سعید معروف نباشد. تصورم این است که معروف احساسی برخورد کرده و امیدوارم پس از برقراری آرامش، تصمیم بهتری بگیرد.

ملی پوش اسبق تیم ملی والیبال در پایان گفت: از تمام دوستان والیبالی و کارشناسان می خواهم به دنبال مسائل شخصی نباشند. الان زمان آن نیست که به دلیل منافع شخصی شان بخواهند تلافی کنند. ما همه یک خانواده هستیم. باید به فکر والیبال باشیم. احساسی برخورد کردن و نظرات شخصی را دخیل کردن در این موضوع به ضرر والیبال است و به دنبال آن، خانواده والیبال متضرر می‌شود.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=1422

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.