• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳

رنج غزه ریشه در عدم احترام اسرائیل به اخلاقیات دارد

  • 23 خرداد 1403 - 0:04
رنج غزه ریشه در عدم احترام اسرائیل به اخلاقیات دارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، توحش ۸ ماهه رژیم صهیونیستی در نوار غزه که با نسل کشی فلسطینیان همراه بوده است قلب هر آزاده ای در جهان را به درد می‌آورد. از این رو، در تمامی نقاط جهان فارغ از آنکه مردم از چه دین و آئینی پیروی می‌کنند، درخواست برای پایان نسل کشی فلسطینیان به یک شعار همگانی تبدیل شده است.
بر این اساس، شورای جهانی کلیساها با صدور بیانیه‌ای خواستار استقرار صلح در غزه شد.
در بیانیه مطرح شده از سوی این شورا آمده است: ما از تمامی طرف‌های درگیر در این منازعه می‌خواهیم به فوریت متعهد به آتش بس فوری و دائمی در غزه شوند.
شورای جهانی کلیساها با اشاره به قتل عام غیرنظامیان به دست نظامیان صهیونیست، تاکید کرد: رنج‌هایی که مردم در غزه محاصره شده به آن روبه رو هستند به دلیل ماهیت اقدامات بی رویه ارتش اسرائیل در این باریکه و عدم احترام به اصول اساسی قوانین بشردوستانه و اخلاقیات است.
این بیانیه می‌افزاید: استقرار آتش بس می‌تواند به پایان این درد و رنج‌ها کمک کند و باید صدها دسترسی بشردوستانه از تمامی مرزهای غزه به منظور ارسال کمک‌های اساسی کافی به تمامی فلسطینیان محیا شود. ما خواهان یک فرآیند سیاسی معنادار هستیم که طی آن مردم منطقه بتوانند در صلح و آرامش در کنار یکدیگر زندگی کنند.
پیش از این بسیاری از سازمان‌ها و نهادهای بشردوستانه جهانی خواستار استقرار صلح در غزه شده‌اند اما مقامات صهیونیست با هدف پاکسازی قومی فلسطینیان و در سایه حمایت‌های سیاسی آمریکا به این توصیه‌ها توجهی ندارند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=59462

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.