• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

دیدار کلهر و خلیلی با شهردار کازان/ تاکید بر توسعه روابط ورزشی

  • 28 اردیبهشت 1402 - 13:56
دیدار کلهر و خلیلی با شهردار کازان/ تاکید بر توسعه روابط ورزشی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های همگانی، سینا کلهر که برای حضور در کنفرانس کشورهای اسلامی به کازان سفر کرده است، به همراه علی خلیلی که سرپرست تیم مینی فوتبال خلیج فارس در مسابقات بین المللی شهر کازان روسیه است، روز چهارشنبه با هماهنگی کنسولگری ایران در شهر کازان با شهردار این شهر دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش گزارشی از وضعیت ورزش های همگانی در ایران را ارائه کرد و علی خلیلی نیز ضمن ارائه گزارشی از انجمن ها و رشته های فعال در فدراسیون ورزش های همگانی، بر توسعه روابط بین دو کشور تاکید کرد.
شهردار کازان نیز ضمن استقبال از تقویت روابط ورزشی کازان با وزارت ورزش و فدراسیون ورزش های همگانی ایران، ابراز امیدواری کرد در آینده ای نزدیک تفاهم نامه ای به منظور همکاری بین طرفین در ایران یا روسیه به امضا برسد.
سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در این دیدار ابراز امیدواری کرد طرفین بتوانند با امضا این تفاهم نامه گام های موثری در توسعه ورزش همگانی و رشد و گسترش ورزش های بومی و محلی مشترک بین کازان، تاتارستان و ایران برداشته شود.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=42122

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.