• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳

جلسه هم اندیشی تکواندو برگزار شد/ غیبت المپین ها و ذوالقدر

  • 13 مرداد 1400 - 21:03
جلسه هم اندیشی تکواندو برگزار شد/ غیبت المپین ها و ذوالقدر

به گزارش مهر، این نشست با دعوت سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون و با حضور مجید نیری دبیر فدارسیون، مرتضی کریمی، محمد رضا زوار، فریبرز عسکری، مجید افلاکی، بهزاد خداد، مسعود حجی زواره، بهزاد خداداد، امید غلامزاده، هادی افشار و بهنام اسبقی برگزار شد.

در این جسله سرمربی تیم ملی گزارشی از روند آماده سازی تیم ملی و حضور در مسابقات توکیو ارائه نمود. کارشناسان و قهرمانان حاضر نیز در خصوص دلایل افت تکواندو ایران بخصوص نتایج ضعیف تیم ملی در بازی‌های المپیک توکیو نظرات خود را بیان کردند. اینکه می‌بایست چنین جلساتی پیش از بازی‌های المپیک برگزار می‌شد تا نطرات کارشناسان در مسیر موفقیت تیم ملی مؤثر باشد.

عدم توجه به رده‌های سنی پایه نیز یکی از دلایل افت تکواندو ایران بیان شد و طرح‌هایی نیز از سوی حاضرین ارائه شد. قرار است چنین جلساتی ادامه پیدا کند.

حسن ذوالقدر، هادی ساعی، یوسف کرمی، بیژن مغانلو و محمد باقری معتمد نیز با وجود دعوت به این جلسه، غیبت داشتند.

ذوالقدر با تجربیات فراوان از سال‌ها حضور در رأس تیم ملی به عنوان سرمربی و رئیس سازمان تیم ملی و ۴ سال مسئولیت دبیری فدراسیون به جلسه کمیته فنی که روز گذشته برگزار شد، دعوت نشده و برای حضور در جلسه هم اندیشی علی رغم دعوت حضور پیدا نکرد. نکته مهم اینکه اگر نظرات ذوالقدر قابل بررسی و کارساز است که می‌بایست به کمیته فنی دعوت می‌شد و اگر هم نیست که دعوت به جلسه دوم هم توجیهی ندارد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=1168

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.