• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

تیم ملی تکواندو پنجم خرداد به مسابقات جهانی اعزام می‌شود

  • 25 اردیبهشت 1402 - 13:55
تیم ملی تکواندو پنجم خرداد به مسابقات جهانی اعزام می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و ششمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان با حضور ۹۴۱ تکواندوکار از ۱۳۰ کشور جهان از هشتم خردادماه در سالن «کریستال» شهر باکو برگزار خواهد شد.
تیم ملی ایران برای حضور در این رقابت‌ها ساعت ۱:۴۰ بامداد جمعه پنجم خرداد تهران را به مقصد استانبول کرده و پس از توقفی کوتاه راهی باکو می‌شود.
مهدی حاجی موسائی، علیرضا حسین پور، فرزان عاشورزاده، دانیال بزرگی، میرهاشم حسینی، مهران برخورداری، آرین سلیمی و علیرضا نادعلیان در گروه مردان، سعیده نصیری، غزل سلطانی، ناهید کیانی، تینا مدانلو، نرگس میرنوراللهی، زینب اسماعیلی و زهرا پوراسماعیل در گروه بانوان ترکیب تیم ملی ایران در این دوره از رقابتها را تشکیل می‌دهند.
هدایت تیم ملی در گروه آقایان برعهده بیژن مقانلو است و مسعود حجی زواره به عنوان مربی وی را یاری می‌کند. مینو مداح به عنوان سرمربی و مهروز ساعی مربی تیم ملی بانوان در این سفر حضور دارند. همچنین افشین رهبری هم به عنوان پزشک تیم ملی را در این دوره از مسابقات همراهی می‌کند.
در پایان رقابت‌های قهرمانی جهان، در کنار سایر تکواندوکارانی که جواز حضور در گرندپری رم را تصاحب کرده‌اند، مهدی حاج موسایی، مهران برخورداری، علیرضا نادعلیان، ناهید کیانی، نرگس میرنورالهی و غزل سلطانی به همراه کادر فنی جهت حضور در این رویداد از باکو راهی رم خواهند شد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=41993

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.