• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

تثبیت سنگ‌آهن در صدر جدول/ تعیین تکلیف صعود به فینال در هفته آخر

  • 08 اردیبهشت 1402 - 18:59
تثبیت سنگ‌آهن در صدر جدول/ تعیین تکلیف صعود به فینال در هفته آخر

به گزارش خبرنگار مهر، هفته سیزدهم از رقابت‌های لیگ برتر هندبال زنان ایران امروز جمعه هشتم اردیبهشت ماه با برگزاری دو دیدار پیگیری شد.
در مسابقات امروز، تیم صدر جدولی سنگ آهن بافق با هدایت سیده مریم فخری با پیروزی یک نیمه‌ای ۱۵-۹ برابر میزبان خود یعنی فولاد هرمزگان با هدایت فاطمه محمدخانی به رختکن رفت. سنگ آهن در نیمه دوم هم توانست ۳۱-۱۹ نماینده استان هرمزگان در لیگ برتر را شکست دهد تا همچنان در رده نخست جدول تکیه زده و جایگاه خود را تثبیت کند.
در دیگر دیدار این هفته و در شهر ملایر، تیم شهید چمران لارستان با هدایت معصومه بذرکار که نیم نگاهی به دیدار فولاد هرمزگان و سنگ آهن بافق در بندرعباس داشت، توانست تیم غدیر را شکست دهد. در این دیدار نماینده استان فارس در نیمه نخست با نتیجه ۱۷-۱۴و در مجموع ۳۸-۲۹ شاگردان مژگان ملکی در تیم غدیر ملایر را شکست داد.
بدین ترتیب و با احتساب نتایج این هفته، تیم سنگ آهن بافق در صدر جدول باقی ماند و تیم شهید چمران لارستان نیز با عبور از سد غدیر ملایر، خود را بیش از هر زمان دیگر نزدیک به حضور در جمع چهار تیم برتر لیگ بانوان می بیند.
در اضلاع مثلث مدعیان قهرمانی کار سنگ آهن بافق، سپاهان مدافع عنوان قهرمانی و شهید شاملی کازرون برای صعود به فینال به اما و اگر و هفته پایانی کشید.
نتایج دیدارهای امروز به این شرح است:
فولاد هرمزگان ۱۹ – سنگ آهن بافق ۳۱غدیر ملایر ۲۹ – شهید چمران لارستان ۳۸
به علت عدم حضور تیم‌های شهرداری ماهان و شیشه قزوین به ترتیب مقابل فولاد مبارکه سپاهان و شهید شاملی کازرون، این دو دیدار برگزار نشد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=41168

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.