• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

برتری بافق یزد در اولین دیدار فینال/ یزد در یک قدمی قهرمانی

  • 21 اردیبهشت 1402 - 19:00
برتری بافق یزد در اولین دیدار فینال/ یزد در یک قدمی قهرمانی

به گزارش خبرنگار مهر، هجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور در بخش بانوان به دیدارهای نهایی خود رسیده است. در اولین دیدار فینال این رقابت ها تیم سنگ آهن بافق یزد شگفتی ساز این دیدارها به مصاف تیم شهید شاملی کازرون رفت.
در این دیدار که از ساعت ۱۴ امروز پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه در تالار هندبال تهران آغاز شد شاگردان خدیجه قانع از مربیان تیم ملی نتوانستند شکست خود را در مسابقات دور رفت و برگشت لیگ جبران کند و برابر تیم هندبال سنگ آهن بافق یزد مغلوب شد.
سنگ‌آهن بافق توانست با هماهنگی کامل نیمه نخست را با نتیجه ۱۴-۱۸ به پایان برساند. در نیمه دوم نیز این انسجام تداوم یافت. هماهنگی کاملی که بین مینا وطن‌پرست و فاطمه مریخ وجود داشت باعث شد بارها حملات بافق به نتیجه برسد و دروازه حریف باز شود.
شاملی نیز سعی داشت با تعویض‌های بی‌شمار خود روند حملات بافق را مختل کند اما دفاع خوب و عکس‌العمل‌های هانیه لک در درون دروازه و دفاع کم نقص بافق باعث شد این تدبیر شاگردان خدیجه قانع به نتیجه‌ای نرسد تا سنگ‌آهن در نهایت با ۸ اختلاف گل بازی نخست مرحله نهایی لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور را با نتیجه ۲۸-۳۶ به سود خود ثبت کند.
دیدار برگشت و نهایی این دوره از مسابقات لیگ برتر هندبال زنان روز شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه ساعت ۱۴ در تالار هندبال تهران برگزار خواهد شد تا تکلیف تیم قهرمان این فصل مشخص شود.
گفتنی است دو تیم شهید چمران لارستان و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان مدافع عنوان قهرمانی نیز به دیدار رده بندی راه یافته بودند که با درخواست هر دو تیم و موافقت کمیته مسابقات این دیدارها برگزار نشده و هر دو تیم در جایگاه سوم مشترک ایستادند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=41815

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.