• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

افزایش تعداد ورزشکاران زن ایران در بازیهای آسیایی هانگژو

  • 23 اردیبهشت 1402 - 19:16
افزایش تعداد ورزشکاران زن ایران در بازیهای آسیایی هانگژو

به گزارش ایسنا، مریم کاظمی‌پور در حاشیه اختتامیه لیگ برتر هندبال زنان اظهار کرد: امروز اتفاق خوبی در ستاد عالی افتاد و توانستیم از حضور زنان در بازی‌های آسیایی دفاع کنیم. تصمیمات خوبی گرفته شده که در روزهای آینده اعلام می‌شود.
او گفت: در مورد آنچه فکر می‌کردیم برای زنان در بازی‌های آسیایی بود دفاع کردیم و آن هم دفاع عملکرد بچه‌ها بوده است. در بخش زنان علاوه بر بحث مدال‌آوری و توسعه، بر اساس عملکرد ماه‌ها و سال‌های اخیر تصمیم‌گیری شد. جا دارد از نظر مثبت مقام وزارت و ریاست کمیته‌های ملی المپیک و پارالمپیک تشکر کنیم که فرصت تعدد رشته ها و افزایش تعداد ورزشکاران زن در هانگژو را فراهم کردند.
وی گفت: امیدواریم با اعتمادی که جامعه و مدیران ورزشی به استعدادهای ورزشی کردند حق مطلب ادا شود و بدون در نظر گرفتن رنگ مدال، به کیفیت حضور فنی آنها توجه شود. البته که اولویت حضور فرهنگی با حجاب اسلامی در مسابقات است و پرچم هویت زن اسلامی را بالا خواهند برد و بتوانیم نتایج خوبی را رقم بزنیم.
وی در پاسخ به این سوال که در رشته‌های تیمی چه تعداد تیم زنان اعزام می‌شود، گفت: در هر دو بخش ارتقاء داشتیم که با گزارش فنی و رسمی کمیته ملی المپیک به تفکیک رشته‌ها اعلام می‌شود. سبد حضور بانوان حتی امروز بسته نشد و در یکی دو رشته شانس بررسی را لحاظ کردیم.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=41903

مطالب پیشنهادی