• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

آینده از آن اسلام و نظام جمهوری اسلامی است

  • 22 اردیبهشت 1402 - 13:59
آینده از آن اسلام و نظام جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در نشست مسئولان استانی بسیج اساتید سراسر کشور که به مدت دو روز در تهران برگزار می‌شود ضمن تبریک ایام بزرگداشت معلم، یاد و نام شهید مرتضی مطهری را گرامی داشت.
وی در این جلسه موضوعاتی را مطرح و به سوالات اساتید پاسخ گفت.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین برخی رموز موفقیت مطهری و اندیشه او را که مورد توجه روشنفکران و معلمان و دلباختگان معارف الهی بوده برشمرد و برخی این موفقیت‌ها را مرهون خانواده‌ی ایشان دانست.
رضایی با اشاره به حساسیت دشمن در خصوص موضوع حیا و عزت و شرف، به موضوع سبک زندگی دینی و تربیت سازی‌ها اشاره کرده و از برنامه دشمن برای ریشه‌زنی و هجمه به سلامت خانواده گفت.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین سپس به ارتباط هدایت و قلب اشاره کرد و با بیان برخی آیات گفت: هدایت بر قلب سالم وارد می‌شود.
وی برخی موانع هدایت را نیز برشمرده و بر لزوم یاد خدا و پرهیز از غفلت تاکید کرد.
رضایی همچنین از ضرورت توجه و توکل به اراده خدا گفت و بیان کرد: اگر در همه معادلات خود و در هر کار به خدا توکل کنیم خدا دستگیری خواهد کرد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین در ادامه به اتفاقات خوبی که در منطقه افتاده است اشاره کرد و گفت: این روزها اتفاقات خوبی در سایه مقاومت و توکل بر خدا افتاده است. و این نشان می‌دهد که در سایه توکل به خدا هدایت اتفاق خواهد افتاد. در مسیر انقلاب اسلامی هم با توجه به اینکه وعده خدا نصرت است، از تردیدها دوری کنیم.
وی محوریت اتفاقات بزرگ را ولایت دانست و بیان کرد: هر کسی عزت می‌خواهد باید بندگی کند. هر کسی طاعت نائب امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را انجام دهد تمام عزت را خدا یکجا به او خواهد داد. تبعیت از امام و مقام معظم رهبری عزت خواهد داشت. محوریت ولایت است و آینده از آن اسلام و نظام جمهوری اسلامی است و بنابراین جایی برای نگرانی نخواهد بود.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=41839

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.