به گزارش خبرگزاری مهر، حامد عباسی نامی سرپرست شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به همراه رستمی قائم مقام عملیات و جمعی از مدیران خط یک این شرکت، از ایستگاه‌های نیمه شمالی خط بازدید و فعالیت‌های انجام شده در زمینه‌های ایستگاهی، فنی و فرهنگی را مورد ارزیابی قرار داد.
نامی با بیان اینکه خدمت به مردم مهمترین هدف پرسنل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه است و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند خاطرنشان کرد: رفع کمبودهای ایستگاه‌ها و بهبود خدمات رسانی به شهروندان و مسافران از اولویت‌های این شرکت است.
وی افزود: تمام سعی و تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا با استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود، تقاضای شهروندان جهت استفاده از مترو را به بهترین نحو پاسخ دهیم.
سرپرست شرکت بهره‌برداری متروی تهران با اشاره به اینکه در خطوط هفت‌گانه مترو، خرابی تجهیزات پرمصرف مانند پله‌برقی‌ها و آسانسورها باتوجه به حجم مسافری که روزانه از این تجهیزات استفاده می‌کنند، امری غیرقابل‌اجتناب است خاطرنشان کرد: گزارش وضعیت پله‌برقی‌ها و آسانسورها روزانه توسط کارکنان این شرکت ثبت و در صورت اعلام خرابی به سرعت نسبت به رفع نقص پیش آمده اقدام می‌شود.
وی در ادامه از وضعیت مناسب ۱۶۶ پله برقی و ۵۰ آسانسور خط یک خبر داد و گفت: به‌منظور رفاه بیشتر حال شهروندان سعی می‌شود خرابی‌ها در کمترین زمان ممکن بر طرف شود که طبق آمار موجود کمتر از یک درصد پله‌برقی‌های مترو در روز به دلیل خرابی خاموش هستند.