• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

وقوع ۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ حوادث فوتی نداشت

  • 27 دی 1401 - 12:54
وقوع ۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ حوادث فوتی نداشت

مظفر محمد خانی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته سه مورد حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان سمنان رخ داده است، ابراز داشت: مهمترین حوادث مربوط به امداد رسانی یک دستگاه اتوبوس کیلومتر ۱۵ محور شاهرود- دامغان مربوط می‌شود که حوالی ۵:۱۰ بامداد یگان امداد و نجات پایگاه کوهستان ابر شاهرود را به محل حادثه کشاند.
وی ضمن بیان اینکه این دستگاه اتوبوس به دلیل نقص فنی حوالی شهرک صنعتی شاهرود متوقف شده بود و کسی در این حادثه آسیب ندیده است، افزود: با توجه به سردی و برودت هوا بلافاصله اقدامات لازم انجام و ۴۴ سرنشین این اتوبوس امداد رسانی شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه انحراف یک خودرو پراید از جاده دیگر حادثه مهم رانندگی کیلومتر ۱۸ همین محور مذکور محسوب می‌شود، ابراز داشت: این اتفاق باعث مصدومیت سه نفر شد که بعد از امداد رسانی این افراد توسط اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.
محمدخانی با بیان اینکه برخورد دو موتورسیکلت کیلومتر ۱۸ محور شریف آباد-ایوانکی باعث مصدوم شدن راکبان این موتورها شده است، تصریح کرد: با امداد رسانی به موقع نیروهای هلال احمر این دو نفر توسط هلال و اورژانس برای ادامه سیر درمان به مراکز درمانی منتقل شدند.
وی با بیان اینکه اندکی هوشیاری و پرهیز از رانندگی هنگام خستگی و خواب آلودگی می‌تواند از بروز این حوادث غیرقابل جبران پیشگیری کند، افزود: بیشتر حوادث رانندگی ناشی از عدم توجه به جلو راننده است که انتظار می‌رود رانندگان با رعایت موارد فوق سفر خوبی را برای خود و همراهان فراهم کنند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=37651

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.