• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

والیبال مدرن را به نمایش بگذارید

  • 31 مرداد 1400 - 20:48
والیبال مدرن را به نمایش بگذارید

به گزارش مهر و به نقل از فدراسیون والیبال، محمود افشاردوست کارشناس والیبال با اشاره به کار دشوار فدراسیون والیبال در پذیرش میزبانی مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در شرایط بحرانی فعلی گفت: نماینده فدراسیون جهانی در ایران امکانات مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان را فراتر از انتظار ارزیابی کرده است. این نشان می دهد عوامل فدراسیون کار خود را به خوبی انجام داده اند.

افشاردوست یکی از اهداف بزرگ در رده های پایه را نگاه به آینده عنوان کرد و ادامه داد: فارغ از همه چیز باید از تیم های پایه بازیکنانی پرورش دهیم که در سال های آینده به تیم بزرگسالان اضافه شوند و خیالمان راحت باشد که هر دو سه سال یک بار بازیکنان قوی و توانمندی در همه پست ها داریم. به شرط آن که این بازیکنان رها نشوند و در رده های مختلف تیمی و باشگاهی مشغول توپ زدن باشند.

وی افزود: آن چه که در تیم های والیبال پایه ایران اهمیت دارد ارائه والیبال نوین از سوی بازیکنان است. چرا که این بازیکنان باید در آینده همپای والیبال دنیا بازی کنند و چه بهتر که در همین رده والیبال نوین را بیاموزند.

دبیر سابق فدراسیون والبیال در ارزیابی خود از تیم ملی نوجوانان ایران اظهار داشت: چند بازی تدارکاتی نوجوانان را دیده ام. بازیکنان مستعدی در این تیم وجود دارند که یکی دو نفر آن ها قابلیت تبدیل شدن به ستاره های والیبال ایران را دارند. میانگین قدی قابل توجهی هم دارند. کادر فنی نیز به خوبی از عهده آموزش صحیح تکنیک ها و تاکتیک ها برآمده است.

بازیکن سابق تیم ملی والیبال کشورمان در پایان عنوان کرد: جامعه ورزشی نتیجه گراست. امیدوارم نوجوانان کشورم روی سکو بروند. باید به کسب مدال امیدوار بود اگر این اتفاق رخ دهد افتخار بزرگی است اما اگر نگاهی به تیم های قهرمان مسابقات نوجوانان جهان و تیم های قهرمانی مردان جهان بیندازیم، متوجه می شویم سنخیتی با یکدیگر ندارند. پس لزوما قهرمانی در رده نوجوانان، قهرمانی در رده بزرگسالان را به همراه نخواهد داشت.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=3021

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.