• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

گلف می‌تواند در بازی‌های آسیایی صاحب مدال شود

  • 03 بهمن 1401 - 12:53
گلف می‌تواند در بازی‌های آسیایی صاحب مدال شود

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع انتخاباتی فدراسیون گلف با انتخاب دوباره حمید عزیزی به عنوان رئیس چهار سال آینده این فدراسیون به پایان رسید.
در پایان این مجمع، محمد پولادگر که ریاست مجمع را بر عهده داشت، انتخاب مجدد حمید عزیزی را تبریک گفت و دیگر کاندیداها که با حضورشان باعث رونق انتخابات شدند هم تشکر کرد.
وی با بیان اینکه قرار گرفتن گلف در جایگاه واقعی خواست همه ما است، نسبت به مدال آوری این رشته در بازی های آسیایی ابراز امیدواری کرد و یادآور شد: اگرچه این اتفاق تاکنون نیفتاده اما نسبت به آن امیدواریم.
همچنین حمید عزیزی با ابراز تشکر و قدردانی از اعضای مجمع فدراسیون گلف بابت اعتماد دوباره ای که به وی برای تصدی این فدراسیون داشتند، خاطرنشان کرد: حتما طی چهار سال گذشته اشکالاتی وجود داشته که باعث عدم رای برخی از اعضای مجمع شده به بنده شده است. امیدوارم این افراد نظرات خود را به من منتقل کند.
وی با بیان اینکه فدراسیون گلف بخشی از پازل بزرگ ورزش شامل وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک است، ابراز امیداری کرد که از راهنمایی های مسئولان این نهادها مانند سجادی، پولادگر، خسروی وفا و … بتواند بهره مند شود.
رئیس فدراسیون گلف با اشاره به اینکه اتحاد و همبستگی از نقاط مثبت این فدراسیون طی چهار سال گذشته بود، یادآور شد: طی چهار سال گذشته برگزارکننده ۶ مجمع بودیم و تمام مصوبات را با حداقل مخالف یا رای ممتنع اجرا کردیم. این هم نشان دهنده اتحاد و همبستگی موردنظر است که امیدوارم طی چهار سال آینده هم حفظ شود به خصوص که برای پیشبرد اهدافمان به آن نیازمندیم.
عزیزی تاکید کرد: دفتر فدراسیون در تهران، خاک هیات های استانی است. درب این دفتر همیشه باز است و شخصا هم پاسخگوی تماس ها می باشم. امیدوارم با کمک هم کارنامه خوبی در پایان این چهار سال ثبت کنیم.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=38065

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.