• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

معرفی آزادکاران اعزامی به رقابتهای جهانی تا ۱۹ شهریور

  • 23 مرداد 1400 - 8:53
معرفی آزادکاران اعزامی به رقابتهای جهانی تا ۱۹ شهریور

به گزارش مهر، طبق برنامه اتحادیه جهانی کشتی مسابقات کشتی قهرمانی جهان طی روزهای ۱۰ تا ۱۸ مهرماه در شهر اسلو کشور نروژ برگزار می‌شود. رقابتهایی که بعد از المپیک توکیو، مهمترین رویداد بین المللی کشتی است و بسیاری از ستاره‌های ناکام یا جامانده از المپیک می‌توانند دوباره وارد گود شوند.

تیم ملی کشتی آزاد ایران هم یکی از مدعیان مسابقات جهانی است که کادر فنی تیم ملی باید برای انتخاب ملی پوشان ۵ وزن از اوزان دهگانه اقدام به برگزاری رقابتهای انتخابی بزنند.

بر این اساس کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد در نظر دارد نفرات مدعی اوزان ۵۷، ۷۰، ۷۴، ۹۲ و ۹۷ کیلوگرم را در قالب رقابتهای انتخابی درون اردویی به مصاف هم بفرستد تا در نهایت ملی‌پوش اعزامی به رقابتهای جهانی مشخص و معرفی شود. مسابقات انتخابی درون اردویی هم در دو روز پنجم و نوزدهم شهریور ماه برگزار خواهد شد.

ازسوی دیگر گفته می‌شود تیم ملی کشتی آزاد تا زمان حضور در رقابتهای جهانی، چهار اردوی آماده سازی را پیش رو دارد. البته هنوز اما و اگرهای برگزاری این اردوها ادامه خواهد داشت.

بدین ترتیب می‌توان دریافت که ترکیب نهایی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابتهای جهانی تا روز ۱۹ شهریور ماه مشخص می‌شود.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=2160

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.