• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳

چطور شارژر ۲۵ وات اصلی سامسونگ را تشخیص دهیم؟

  • 08 خرداد 1403 - 11:24
چطور شارژر ۲۵ وات اصلی سامسونگ را تشخیص دهیم؟

در دنیای لوازم جانبی موبایل نقش شارژر ها  بسیار پر رنگ تر از قبل است. انواع و اقسام شارژر ها در بازار لوازم جانبی موبایل موجود است که در این بین شارژر اصلی سامسونگ از محبوبیت بالایی برخوردار است. چرا که در جامعه ما اکثر مردم از گوشی های میان رده سامسونگ استفاده می کنند. گرچه باتری های سامسونگ مقاومت خوبی دارند و به نسبت باتری های ایفون حساسیت کمتری دارند اما با این حال جستجو و دقت هرچه بیشتر برای انتخاب و خرید شارژر اصلی سامسونگ از مسائل مهم و ضروری برای کاربران است و همین مسئله ما را مجاب به نوشتن این مقاله می کند، در ادامه مقاله با خاص باکس همراه باشید.

در همین راستا رعایت نکاتی هنگام خرید شارژر سامسونگ ضروری است. اولین مورد این است که از شخص یا مکانی که شارژر سامسونگ را تهیه می کنید مطمئن باشید و اعتماد لازم را نسبت آن داشته باشید. چرا که در مسائل عمیق گاها کاربران متوجه تفاوت شارژر های اصلی و تقلبی نمی شوند و این وظیفه بر عهده یک متخصص است که سالیان طولانی در این کار تجربه داشته است. فروشگاه اینترنتی خاص باکس یکی از این فروشندگان است که جدای از سابقه طولانی در بحث فروش اینترنتی لوازم جانبی موبایل، برای شارژر های اورجینال سامسونگ انرژی و تمرکز زیادی گذاشته است و شارژر های سامسونگ این وبسایت از لحاظ اصالت و سلامت کالا بارها تست شده اند. در توضیح مورد بعدی باید بگوییم که شارژر های اصلی سامسونگ دارای نوشته های پر رنگ و با کیفیتی روی محصولات خود هستند و نامنظمی چاپ و نوشته در آن ها دیده نمی شود. قسمت خروجی درگاه کابل بر روی اداپتور های سامسونگ منظم و مرتب است و شاهد بریدگی خارج از نظم طبیعی در آن نیستیم.

یکی دیگر از موارد مورد بحث در زمینه شارژرهای سامسونگ مدل های مختلف آن است.پر فروش ترین مدل های حال حاضر بازار شارژر ۲۵ وات اورجینال سامسونگ  و مدل ۴۵ وات است.  آداپتور های ۴۵ وات برای یکسری از پرچمداران و تبلت های سامسونگ مناسب است.
 از دیگر مدل های شارژر های سامسونگ، شارژر ۱۵ وات سامسونگ میباشد که پر مصرف ترین مدل مناسب آن سامسونگ A14 میباشد.این آداپتور با ابعاد جمع و جور خود برای سفر و حمل و نقل مناسب است اما از طرفی شاید توان ۱۵ وات برای بسیاری از کاربران خوشایند نباشد و طولانی شدن مدت زمان شارژ کلافه کننده باشد.

در نهایت اگر برای شما سوال پیش آمده که مشخصات شارژر های سامسونگ چگونه است ما در این مقاله اطلاعات لازم و کافی را به شما منتقل خواهیم کرد. شارژر ۴۵ وات سامسونگ ولتاژ بین ۱۰۰ تا ۲۴۰ ولت را دریافت و آن را تبدیل به ولتاژ ۵ ولت می کند و به این صورت توان ۴۵ وات را در اختیار باتری می گذارد. از طریق این روش با توجه به مدل گوشی سامسونگی در حدود کمتر از یک ساعت باتری گوشی شارژ می شود و از طرفی در صورتی که شارژر اورجینال سامسونگ مورد استفاده قرار گرفته باشد شاهد شارژدهی خوب باتری نیز خوهیم بود. شارژر ۲۵ وات سامسونگ نیز ولتاژ ۱۰۰ تا ۲۵۰ ولت را دریافت و تبدیل به ولتاژ ۳ تا ۵ ولت می کند. در مورد شارژر ۱۵ وات نیز باید بگوییم با دریافت همان مقدار و خروجی ۲ آمپر توان ۱۵ وات را در اختیار باتری می گذارد.

برای جمع بندی باید بگوییم که شرایط عرضه و فروش شارژهای سامسونگ به گونه ای شده است که مدل های گوناگونی در بازار یافت می شود و انتخاب جنس خوب و با کیفیت کار راحت و ساده ای نیست که سعی کردیم در این مقاله تا حد امکان تمام جوانب و موضوعات را راجع به این مورد خاطرنشان کنیم. این تنوع جنس بر روی قیمت شارژر اصلی سامسونگ هم تاثیر گذاشته است و با ورود به بازار شارژر های سامسونگ شاهد طیف گسترده ای از قیمت گذاری هستیم، شما عزیزانی که این مقاله را مطالعه کردید نباید از این موضوع شگفت زده شوید و با مقایسه قیمت شارژر سامسونگ و کیفیت آن معقول ترین و منطقی ترین انتخاب را داشته باشید.

به نقل از کمپانی سامسونگ دو ویژگی اصلی این آداپتور ها به شرح زیر است :

Super Fast Charging to stay Live

Give your devices the powerful charging support they deserve. Wall Charger for Super Fast Charging (25W) provides Super Fast Charging at up to 25W for capable devices. Use Wall Charger with an official Samsung Type C to Type C Charging Cable for optimum results.

Get the ideal charge every time

Wall Charger not only quickly powers the fastest charging devices, but plays well with other models too. So for Standard PD 3.0 compatible devices you’ll get a max 25W charge, while others charge at speeds they can handle. Get it in black or white to match your preferences.

به عنوان جع بندی مدل های مختلف شارژر اصلی سامسونگ در فروشگاه اینترنتی خاص باکس موجود است که شما می توانید با مشاهده آن ها نسبت به خرید شارژر اصلی سامسونگ اقدام نمایید.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=58523

ثبت دیدگاه

  1. گفتین از جای مطمئن شارژر اصلی سامسونگ رو تهیه کنین. کاش چن تا وبسایت معتبر رو هم معرفی میکردین

  2. شارژر اصلی سامسونگ سه پینه یا دو پین؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.