• امروز : سه شنبه - ۲۹ خرداد - ۱۴۰۳

ویل اسمیت به تلویزیون برمی‌گردد/ احتمال بازی در سریال علمی تخیلی

  • 26 خرداد 1403 - 12:01
ویل اسمیت به تلویزیون برمی‌گردد/ احتمال بازی در سریال علمی تخیلی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورلد آف ریل، ویل اسمیت پس از موفقیت «پسرهای بد ۴» در اولین آخر هفته نمایشش، به دنبال بازی در سریال جدیدی از جونا نولان و لیزا جوی، خالقان «وست ورلد» و «فال آوت» است.
گفته شده اسمیت در حال مذاکره است تا در یک پروژه تلویزیونی در دنیای هوش مصنوعی برای آنها بازی کند و تولیدکنندگان هم هنوز به نتیجه نرسیده‌اند که آیا در قالب یک سریال کوتاه به سراغ این پروژه بروند یا در قالب چند فصل آن را تولید کنند.
نولان و جوی قبل از اینکه «پسرهای بد ۴» با فروش ۱۰۷ میلیون دلاری در سراسر جهان کارش را شروع کند، چندین ملاقات با اسمیت داشتند، بنابراین باید دید این بازیگر به این تلاش تلویزیونی علاقه‌مند است یا تصمیم می‌گیرد به دنبال پروژه‌های سینمایی بیشتری باشد.
اسمیت هیچ کار دیگری پس از «پسرهای بد» در دست ندارد، اگرچه دنباله «من افسانه هستم» او احتمالاً سال آینده فیلمبرداری می‌شود و مایکل بی جردن قرار است با او در آن جلوی دوربین برود. پس از ماجرای سیلی اسکار، ۲ پروژه جدی ویل اسمیت در نتفلیکس شامل «روشن ۲» و «سریع و شل» توسط این استریمر لغو شد.
اسمیت که پس از سیلی اسکار با محرومیت ۱۰ ساله آکادمی مواجه شد، تا سال ۲۰۳۳ نمی‌تواند در هیچ رویداد مرتبط با اسکار شرکت کند.
با این حال، تلویزیون رسانه‌ای عالی برای ادامه پیشرفت حرفه‌ای او خواهد بود، زیرا راهی جدید برای با بازگشت به ریشه‌هایش را به او ارایه می‌کند. اولین نقش مهم اسمیت بازی در سریال «شاهزاده تازه بل ایر» (۱۹۹۶-۱۹۹۰) بود که به او کمک کرد تا در سینما به یک ستاره بدل شود.
در عین حال اسمیت با فیلم‌های علمی تخیلی هم بیگانه نیست و برخی از محبوب‌ترین فیلم‌های او مانند «مردان سیاه‌پوش»، «روز استقلال» و «من، روبات» در این ژانر هستند. آخرین فیلم علمی تخیلی اسمیت، «مرد جمینی» در سال ۲۰۱۹ بود که او در ۲ نقش نمونه سالخورده و جوان‌تر یک قاتل بازی کرد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=59633

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.