• امروز : دوشنبه - ۱۱ تیر - ۱۴۰۳

وضعیت تیم ملی تکواندو بانوان ایران برای حضور در مسابقات جام جهانی

  • 09 تیر 1403 - 12:00
وضعیت تیم ملی تکواندو بانوان ایران برای حضور در مسابقات جام جهانی

فاطمه صفرپور مربی تیم ملی بانوان ایران در این مسابقات با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر افزود: با وجود آنکه تمرینات دیر شروع شد و تنها با یک هفته تمرین برای حضور در این مسابقات راهی کره جنوبی می‌شویم، ولی خدا را شکر نفرات تیم شرایط خوبی دارند. دو نفر که در اردوی تیم ملی حضور داشتند آمادگی بهتری دارند. در کل وضعیت خوبی برای شرکت در این رقابت‌ها داریم.
وی ادامه داد: شرایط و قوانین برگزاری مسابقات جام جهانی خیلی متفاوت با سایر رویدادهای تکواندوست. من تمامی مسابقات دوره قبل را تماشا کرده و رقبا را به خوبی آنالیز کردم. با وجود سختی رقابت‌ها و سطح فنی بالای آن می‌توانیم نتایج خوبی کسب کنیم. با انرژی بالا و حس خوبی که دارم به امید خدا با دست پر به ایران بر می‌گردیم.
مربی تیم ملی با اشاره به برگزاری احتمالی در المپیک گفت: دوره قبلی المپیک در توکیو مسابقات تیمی به صورت نمایشی برگزار شد که خیلی مورد توجه قرار گرفت. احتمال اینکه در این دوره نیز به همان شیوه نمایشی دوره قبل برگزار شود بالاست، به همین دلیل سخت تلاش می‌کنیم که اگر فدراسیون جهانی چنین تصمیمی دارد، یکی از سهمیه را برای ایران به دست آوریم. البته اگر تصمیم WT برای ورود این رشته به صورت رسمی در المپیک‌ها جدی باشد، در سال‌های آتی شاهد توجه بیشتر کشورها به مسابقات تیمی و رونق دو چندان آن خواهیم بود.
صفرپور در پایان گفت: شناخت خوبی از تیم‌های رقیب پیدا کرده ایم، ولی خوب شیوه برگزاری و قوانین این مسابقات خیلی متفاوت است. اینکه کدام تکواندوکار شروع کننده مسابقه باشد، چه زمانی تعویض‌ها انجام شود، در زمان تعویض تیم حریف، کدام تکواندوکار را به زمین بفرستیم و. … همه و همه خیلی در کسب نتیجه مؤثر است. الحمدالله در این مدت کوتاه هماهنگی بسیار خوبی با چهار ملی پوش اعزامی پیدا کرده ایم و ان شالله به اهداف خود دست پیدا کنیم.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=60357

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.