• امروز : یکشنبه - ۳ تیر - ۱۴۰۳

معرفی مرکز  توزیع و فروش مواد اولیه فست فودها و رستوران

  • 17 خرداد 1403 - 1:03
معرفی مرکز  توزیع و فروش مواد اولیه فست فودها و رستوران

شرکت آریاگستران نوآور سپنتا برند تجاری ارک، پیشرو در تولید مواد اولیه فرآورده‌های گوشتی و لبنی در ایران، با بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته و تیم متخصص خود، توانسته است محصولات با کیفیت و متنوعی را برای استفاده کارخانجات، رستوران‌ها و فستفودها به بازار عرضه کرده و با تلاش‌های بی وقفه‌ی خود، با هدف تأمین نیازهای مشتریان و ارائه محصولاتی با استانداردهای جهانی، جایگاه ویژه‌ای را در بازار رقابت و صنعت مواد غذایی بدست آورد.

شرکت آریاگستران نوآور سپنتا به دنبال تولید و عرضه محصولاتی با ارزش غذایی بالا و طعم بی‌نظیر بوده و با تکیه بر تعهد به کیفیت و نوآوری، توانسته محصولات متنوعی را تحت برند تجاری ارک به بازار و مشتریان خود عرضه کرده و اعتماد و رضایت آنها را جلب کند.

این شرکت دارای گواهی‌نامه‌ها و افتخارات بسیاری در زمینه‌های مختلف از جمله:

  1. مدیریت کسب و کار بین المللی
  2. مدیریت ایمنی مواد غذایی
  3. نقاط کنترل بحرانی تجزیه و تحلیل خطر در مواد غذایی
  4. استاندارد مدیریت کیفیت
  5. گواهی نامه پایان دوره مدیران ارزش آفرین
  6. دومین اجلاس مدیران ارزش آفرین کشور
  7. گواهی مدیریت کیفیت و رضایتمندی مشتری
  8. سومین اجلاس سراسری یکصد واحد مشتری مدار
  9. لوح تقدیر سومین اجلاس سراسری یکصد واحد مشتری مدار
  10. یکی از مجموعه های معتبر و با کیفیت توزیع و فروش مواد اولیه فست فودها و رستوران

می‌باشد. ما در ادامه این مقاله، به معرفی و بررسی برخی از پرفروش‌ترین محصولات ارک خواهیم پرداخت.

پودر عمل آوری مرغ و گوشت

یکی از مهم‌ترین محصولات تولیدی ارک، پودر عمل آوری مرغ و گوشت است. این محصول جاذب آب بوده و به حفظ بافت محصولات کمک می‌کند و از آن برای افزایش کیفیت، طعم، ماندگاری و قوام استفاده می‌شود. این محصولات کاملا به صورت بهداشتی تولید شده و تمام تلاش ما برای حفظ ارزش غذایی و طعم اصلی آنها است.

فرآیند عمل آوری مرغ و گوشت با استفاده از موادی مانند پودر استابیلایزر (پایدار کننده) که شامل صمغ‌های پروتئینی، جاذب‌های آب مانند نمک و فسفات، شیر خشک و ادویه‌ها می‌باشد، انجام می‌شود. قطعات گوشت و مرغ پس از تمیز شدن در محلول‌های عمل آوری قرار گرفته و چند روزی استراحت داده می‌شوند تا مواد به‌طور کامل جذب آنها شود. از استابیلایزرها در تهیه سوسیس، کالباس، مواد گوشتی و فینگر فودها بهره می‌بریم زیرا به حفظ کیفیت و افزایش ماندگاری این محصولات کمک می‌کنند.

پودر پرمیکس پروتئین

پودر پرمیکس پروتئین یکی دیگر از محصولات پر فروش شرکت آریاگستران نوآور سپنتا می‌باشد که شامل کازئینات سدیم، پودر آب پنیر و  Mpc است. این ترکیب منبع غنی از پروتئین بوده و برای ورزشکاران نیز بسیار مناسب است.

از جمله ویژگی‌های پودر پرمیکس پروتئین برند ارک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. این پودر دارای ۸۰ واحد پروتئین است که به افزایش عملکرد و بازسازی عضلات کمک شایانی می‌کند.
  2. کاربرد این پودر در صنایع غذایی و ورزشی است.
  3. دارای جذب آب و روغن ۳ برابری است
  4. دارای بافت دهی خوبی است

همانگونه که ذکر شد پودر پرمیکس پروتئین برند ارک هم در صنعت بدنسازی و هم در تولید فرآورده‌های گوشتی و لبنی کاربرد فراوانی دارد. در صنایع غذایی، از این پودر در تهیه محصولات پروتئینی مانند سوسیس و کالباس استفاده می‌شود. همچنین در محصولات لبنی مانند ماست و پنیر، پودر پرمیکس پروتئین بکار می‌رود.

پودر تکستوره

پودر تکستوره به دلیل دارا بودن بافتی شبیه به گوشت، به گوشت گیاهی نیز معروف است. به همین دلیل جایگزین مناسبی برای گوشت در تهیه انواع غذاهای گیاهی می‌باشد.

این پروتئین گیاهی دارای ویژگی‌های متعددی است به همین دلیل طرفداران زیادی دارد. از جمله این ویيگی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. پودر تکستوره دارای دارای ۶۰ درصد پروتئین است و یک منبع غنی از پروتئین بحساب می‌آید
  2. بهترین جایگزین کازئین در سوسیس و کالباس می‌باشد
  3. کم چرب بوده و دارای فیبر بالایی است.
  4. پودر تکستوره برند ارک سه برابر بیشتر از سایر محصولات مشابه جذب آب و روغن دارد
  5. بافت دهی بسیار خوب
  6. دارای قیمتی مناسب و بسیار مقرون بصرفه است

فیبر سویا

فیبر سویا، از دانه گیاه سویا تهیه شده و حاوی پروتئین می‌باشد. این محصول بدون رنگ و بو است و از آن در تهیه محصولاتی مانند نان، فرآورده‌های گوشتی، مربا، غلات صبحانه و اسنک‌ها استفاده می‌شود. به دلیل اینکه سویا فاقد گلوتن می‌باشد، می‌توان از آن برای رژیم‌های کاهش وزن استفاده کرد.

مزایای فیبر سویا ارک:

  1. جذب آب بسیار بالا
  2. بافت نرم
  3. بدون رنگ و بدون بو
  4. نامحلول بودن در آب
  5. قوام پذیری بسیار بالا

کاراگینان

کاراگینان یک افزودنی گیاهی است که از صمغ جلبک دریایی تهیه شده و در موارد در تهیه لبنات (ماست، بستنی، پنیر، شیرهای غیر لبنی)، تهیه انواع ژله و دسر، انواع خامه صبحانه و خامه قنادی، انواع کالباس و سوسیس بکار می‌رود. کاراگینان کاتری AC851K و کاراگینان تامبلری فول AC858K برند ارک جز بهترین‌های بازار بوده و دارای مزایای زیر می‌باشند:

  1. بهبود بافت
  2. جلوگیری از از آب اندازی محصولات
  3. پایداری و ایجاد حالت ژله‌ای

نکته مهم:

توجه داشته باشید تمامی محصولات ارک دارای:

  • بار میکروبی پایین
  • ماندگاری عطر و طعم بالا
  • دوز مصرفی پایین
  • و مقرون بصرفه هستند.

پایدار کننده پنیر پیتزا

پایدار کننده پنیر پیتزا روند تولید پنیر پیتزا را آسان‌تر کرده و به حفظ بافت، طعم و ماندگاری این محصول کمک فراوانی می‌کند. استابلایزر پنیر پیتزا ارک سبب می‌شود تا پنیر در دمای بالا به طور یکنواخت ذوب شده و مانع از قهوه‌ای شدن آن می‌شود. این پایدارکننده موجب بهبود در ساختار و قوام پنیر شده و ظاهری یکدست به آن می‌دهد. برای داشتن یک پنیر پیتزای کش‌دار، انتخاب استابلایزر مناسب دارای اهمیت است.

پایدار کننده خامه قنادی و خامه صبحانه

استابلایزر خامه قنادی برای خامه‌هایی که دارای بیشتر از ۷۰ درصد چربی گیاهی هستند، مناسب است. پایدار کننده خامه قنادی و خامه صبحانه سبب ایجاد امولسیون پایدار، بافت یکنواخت و مستحکمی در خامه شده و از آب‌ اندازی آن جلوگیری می‌کند. شما با مصرف دوز کمی از این پایدار کننده می‌توانید خامه را سبک‌تر کرده و زمان زدن آن را کاهش دهید. تمامی این ویژگی‌ها به تضمین کیفیت بالا و سوددهی کارخانجات کمک فراوانی می‌کند.

پایدار کننده شیرهای طعم دار (شیرکاکائو)

پایدارکننده‌های شیر طعم‌دار بین فازهای مختلف در محصولات شیری تعادل ایجاد کرده و موجب ایجاد بافت مطلوب و بهبود طعم و قوام مناسب محصولات می‌گردد. استابلایزر شیر طعم دار، از طریق تغییر ویسکوزیته و پایداری کلوئیدی، کمک به تولید شیرهای طعم‌دار مانند شیر کاکائو و شیر قهوه می‌کند. این استابلایزر مانع از رسوب ذرات در شیر شده و  سبب تولید بافتی مناسب برای شیرهای طعم‌دار می‌شود.

جمع‌بندی

شرکت آریاگستران نوآور سپنتا برند ارک، تمام تمرکز خود را برای کیفیت محصولاتی که به بازار عرضه می‌کند، گذاشته است و از این طریق توانسته رضایت بسیاری از برندهای مطرح در ایران را جلب کند. این شرکت تمام تلاش خود را برای ارائه محصولات جدید و با کیفیت، به منظور حفظ سلامت جامعه انجام می‌دهد.

شعار شرکت: کنار شما تا پایان یک تولید با کیفیت

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=59079

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.