• امروز : پنج شنبه - ۷ تیر - ۱۴۰۳

شعبان‌خمسه: هدف‌مان محقق شد/ به زمان و برنامه‌ریزی نیاز داریم

  • 02 تیر 1403 - 12:00
شعبان‌خمسه: هدف‌مان محقق شد/ به زمان و برنامه‌ریزی نیاز داریم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران با کسب پیروزی مقابل قزاقستان، رتبه ششمی خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا را قطعی کرد و برای کسب رتبه پنجمی فردا (یکشنبه ۳ تیر) به مصاف کره‌جنوبی خواهد رفت.
فاطمه شعبان‌خمسه سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران پس از پیروزی برابر قزاقستان گفت: با وجود فشار زیادی که روی بازیکنانم بود، مقابل قزاقستان نمایش خوبی ارائه دادند و به پیروزی رسیدیم. هدف اصلی تیم‌مان ارتقای جایگاه تیم در رنکینگ بود که به این مهم دست یافتیم.
وی ادامه داد: تلاش‌مان این است که بتوانیم رتبه تیم ملی را ارتقا دهیم و به عنوان پنجم یا ششمی برسیم. فکر می‌کنم اولین‌بار است که تیم ایران در این رده سنی برای عنوان پنجم یا ششمی رقابت می‌کند.
سرمربی تیم والیبال نوجوانان دختر عنوان کرد: یکی از اهداف فدراسیون والیبال که برای تیم زیر ۱۸ سال دختر در نظر گرفته شده بود، این بود که پله‌پله صعود کنیم و جایگاه‌ تیم را در رنکینگ ارتقا دهیم و خداراشکر در این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا توانستیم به هدف‌مان برسیم.
شعبان خمسه با اشاره به کیفیت رقبا تاکید کرد: باید با واقعیت‌ها روبه‌رو شویم. برای قرارگرفتن در جمع چهار تیم برتر آسیا به زمان زیاد و برنامه‌ریزی نیاز داریم تا بتوانیم در آینده‌ای نه‌چندان دور در جمع چهار تیم برتر در رده سنی زیر ۱۸ سال قرار بگیریم.
وی درخصوص رقابت مجدد با کره‌جنوبی، گفت: بازی بعدی‌مان با کره جنوبی است کره جنوبی یکی از تیم‌های خوب این مسابقات است، اگرچه نتوانست به جمع چهار تیم برتر صعود کند اما به لحاظ عملکردی، نمایش خوبی ارائه داده است. این تیم مقابل ژاپن خوب ظاهر شد و موفق شد در دو ست پیروز میدان شود. فردا مقابل این تیم رقابت سختی داریم اما یک‌بار با کره‌جنوبی دیدار کردیم و تمام تلاش‌مان را به کار می‌بریم که فردا رقابت خوبی مقابل این تیم داشته باشیم.
دیدار تیم‌های ایران و کره‌جنوبی ساعت ۹ فردا (یکشنبه سوم تیر) به وقت تهران برگزار می‌شود تا فاتح این دیدار در رتبه پنجم آسیا قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=59983

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.