• امروز : دوشنبه - ۴ تیر - ۱۴۰۳

جزییات آتش سوزی در انبار لوازم ساختمانی در خیابان مجیدیه تهران

  • 27 خرداد 1403 - 0:00
جزییات آتش سوزی در انبار لوازم ساختمانی در خیابان مجیدیه تهران

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: ساعت ۱۶:۱۴ دقیقه ظهر امروز یک مورد آتش سوزی در یک انباری در خیابان حفظی، خیابان مجیدیه شمالی به سازمان آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله چهار ایستگاه به همراه خودرو حامل تجهیزات تنفسی، تانکر آب و نردبان هیدرولیکی به محل اعزام شدند.
این مقام مسؤول افزود: آتش نشانان در محل حادثه مشاهده کردند، آتش سوزی در یک منزل قدیمی یک طبقه حیاط دار به وسعت حدوداً ۱۲۰ متر با کاربری نگهداری لوازم ساختمانی همچون یونولیت، فوم و اتصالات لوله پلیکا اتفاق افتاده بود.
سخنگوی سازمان آتش نشانی پایتخت گفت: بخشی از این اجناس که در حیاط و داخل اتاق‌ها چیده شده بود، به علت نامشخصی دچار آتش سوزی شده بود و به علت اینکه این اجناس پایه نفتی دارند، دود بسیار غلیظی متصاعد شده و از فواصل دور هم قابل رؤیت بود.
ملکی افزود: آتش نشانان با حضور در محل از چند طرف عملیات را آغاز کردند و با استفاده از آب و کف خیلی سریع موفق شدند آتش را مهار کنند.
وی با بیان اینکه این منزل در مجاورت ساختمان‌های مسکونی چند طبقه قرار داشت، گفت: آتش نشانان برای جلوگیری از سرایت دود و آتش به ساختمان‌های اطراف، تدابیر ایمنی لازم را انجام دادند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه در این حادثه مصدوم، جرحی و تلفات جانی نداشتیم، افزود: کارشناسان آتش نشانی برای بررسی علت حادثه در محل حاضر شدند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=59649

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.