• امروز : پنج شنبه - ۷ تیر - ۱۴۰۳

ایران در بخش آموزش در بین دو کشور برتر AFC است

  • 03 تیر 1403 - 0:00
ایران در بخش آموزش در بین دو کشور برتر AFC است

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم شکوری در حاشیه مسابقات فوتسال جام غدیر اظهار داشت: این مسابقات به مناسبت عید غدیر برگزار شده است و باعث شده تا ما در کنار هم تیمی‌های سابق خودمان قرار گیریم. همین دورهم جمع شدن‌ها باعث ایجاد رفاقت بیشتر بین پیشکسوتان خواهد شد.
او ادامه داد: کلاس‌هایی که بابت آموزش در فدراسیون فوتبال برای تربیت مربیان و…. برگزار می‌شود در بین دو کشور برتر در آسیا قرار داریم و جز بهترین کشورهای آسیا در این زمینه هستیم. از کشورهای حوزه خلیج فارس درخواست کننده‌های زیادی داریم که در دوره‌های آموزشی ما شرکت کنند. آموزش به افراد شرکت کننده در این کلاس‌ها بر اساس سر فصل‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهد بود.
شکوری تصریح کرد: مدارکی که به شرکت کنندگان اهدا می‌شود کاملاً بین‌المللی است. کشور ایران دارای نیروهای انسانی زیادی است و فکر می‌کنم در سال‌های آینده شاهد حضور مربیان ایران در کشورهای مختلف باشیم.
شکوری در رابطه با وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس پیش از آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر گفت: در ۷، ۸ سال گذشته این شرایط طبیعی بوده خیلی از مربیان، مدیران و بازیکنان آمده‌اند و رفته‌اند که در این مدت فقط پرسپولیس یک بار نتوانسته عنوان قهرمانی را به دست آورد. پرسپولیس در این سال‌ها در فینال آسیا حضور یافته است همچنین قهرمانی در جام حذفی هم در کارنامه این تیم دیده می‌شود. بازیکنان و مربیان می‌آیند و می‌روند اما در نهایت نام بزرگ پرسپولیس باقی خواهد ماند.
او افزود: پرسپولیس اکنون تبدیل به یک فرهنگ شده است. افرادی که در این باشگاه هستند باید تلاش کنند تا هواداران را راضی نگه دارند و فکر نمی‌کنم با جدایی یکی، دو بازیکن و مربی خللی در تیم پرسپولیس به وجود بیاید.
شکوری در خصوص واگذاری باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی گفت: واگذاری به بخش خصوصی یک اتفاق مثبت در باشگاه پرسپولیس بود. روند خصوصی سازی باشگاه‌ها در کشور ما با دیگر مناطق دنیا تفاوت دارد. اکنون همه بانک‌ها، پتروشیمی‌ها و…. در کشورمان دولتی هستند و شرکت‌های خصوصی خیلی کمی وجود دارد و به یک شیوه دیگر تیم‌ها در اختیار دولت قرار دارد. خرج کردن در فوتبال هزینه نیست بلکه سرمایه است.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=60009

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.