سازمان محیط زیست خواستار تصویب اصلاحیه قانون حمل سلاح محیطبانان شد
از تک تک روزهای باقیمانده برای بهترین نتایج در ناگویا استفاده میکنیم
«روایت علوی» در ایستگاه پایانی؛ هنر به جغرافیا و تاریخ وابسته نیست
بازتاب روزانه جنگ علیه ایران در رسانههای جهان
عارف: با هر معیاری،امام شهید از برجستگان قرن بیستویکم است
نمایندگان بسکتبال گچساران و رفسنجان لیگ برتری شدند
کسب ٤ سهمیه MMA برای بازی های آسیایی ناگویا
بازگشت ۲۰ هزار زائر به کشور؛ عملیات انتقال زائران در مشهد پایان یافت
معاون رییسجمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران، بهعنوان نماینده دولت چهاردهم، فردا سهشنبه ۲۱ بهمن به استان خراسان شمالی سفر خواهد کرد.
با حضور معاون رئیسجمهور و رئیس سازمان انرژی اولین آزمایشگاه ایمنی الکتریکال و پرتویی افتتاح شد.
رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان این که «۲۰ دستاورد دیگر را در روزهای آتی اعلام خواهیم کرد» گفت که در آزمایشگاه الکتریکال و پرتویی دقیق ترین الزامات و استانداردهای ایمنی و مرجع لحاظ می شود.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: خروج اورانیوم از کشور دستور کار نبوده و چنین چیزی در مذاکرات بحث نشده است.