• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

۹۰ امتیاز نتیجه حضور نوشاد عالمیان در مسابقات ۲ هزار امتیازی

  • 23 اسفند 1401 - 12:55
۹۰ امتیاز نتیجه حضور نوشاد عالمیان در مسابقات ۲ هزار امتیازی

به گزارش خبرنگار مهر، از معتبرترین و کلیدی ترین رویدادهای مصوب در تقویم فدراسیون جهانی تنیس روی میز (ITTF) ، مسابقات گرند اسمش است که با همکاری این فدراسیون و انجمن تنیس روی میز سنگاپور و در دو بخش مردان و بانوان برگزار می شود.
رنکینگ جهانی ملاک برگزاری این مسابقات است و به همین دلیل ITTF از آن به عنوان رویداید در کلاس جهانی یاد می کند که با ۲ میلیون دلار جایزه نقدی و ترکیب قابل توجه بازیکنانی از سراسر جهان، از اعتبار بالایی برخوردار است.
دوره جدید مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش در سنگاپور در جریان است. نوشاد عالمیان یکی از ۶۴ بازیکن شرکت کننده در این رقابت ها بود که تا جدول ۳۲ نفره مسابقات پیش رفت. این ملی پوش تنیس روی میز ایران با سه پیروزی در دور مقدماتی وارد جدول حذفی شد. او که با رنکینگ ۸۷ عازم سنگاپور شد در این جدول نماینده کره جنوبی را شکست داد و به جمع ۳۲ بازیکن برتر راه یافت اما برای راهیابی به جدول ۱۶ نفره مسابقات نتوانست دیگر نماینده کره ای ها را از پیش رو بردارد و بدین ترتیب به کار خود پایان داد.
نوشاد عالمیان در حالی با مجموع ۴ برد و یک باخت به کار خود در مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش سنگاپور پایان داد که موفق شد از این رقابت ها صاحب ۹۰ امتیاز شود. تاثیراین این بردها و امتیازها به طور حتم در رنکینگ جدید فدراسیون جهانی ارتقای نوشاد عالمیان از جایگاه فعلی را موجب خواهد شد.
نتیجه دیدارهایی که نوشاد عالمیان در مسابقات گرند اسمش برگزار کرد، به این شرح است:
دیدار اول مقدماتی
* در این دیدار نوشاد عالمیان مقابل «تسوگویی» از برزیل که رنکینگ ۷۹ را در اختیار داشت به برتری ۳ بر یک دست یافت.
دیدار دوم مقدماتی
* در این دیدار نوشاد عالمیان مقابل «سدریک» از بلژیک که رنکینگ ۱۰۴ را در اختیار داشت به برتری ۳ بر یک دست یافت.
دیدار سوم مقدماتی
* در این دیدار نوشاد عالمیان مقابل «جان کاریک» از جمهوری چک صاحب برتری سه بر یک شد و راهی جدول اصلی و حذفی مسابقات شد.
* دیدار اول حذفی
* در این دیدار نوشاد عالمیان مقابل «جای هیون آن» از کره جنوبی که رنکینگ ۵۹ جهان را در اختیار دارد به برتری ۳ بر ۲ دست یافت و به جدول ۳۲ نفره راه یافت.
* دیدار دوم حذفی
* در این دیدار نوشاد عالمیان مقابل «هوون لیم» از کره جنوبی که رنکینگ ۱۶ جهان را در اختیار داشت متحمل شکست ۳ به صفر شد و از دور رقابت ها کنار رفت.
امیرحسین هدایی دیگر نماینده ایران در مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش سنگاپور بود. وی در نخستین دیدار مقدماتی مقابل «کی‌زو کیوری» از ژاپن رفت و با نتیجه ۳ به صفر متحمل شکست شد و از دور رقابت ها کنار رفت. هدایی با رنکینگ ۱۳۲ در مسابقات شرکت کرد در حالیکه حریفش صاحب رنکینگ ۷۸ بود.
مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش علاوه بر ۲ میلیون دلار جایزه نقدی، از امتیاز بالایی برخوردار است طوریکه قهرمان مسابقات صاحب ۲ هزار امتیاز خواهد شد و از همین رو مسابقات گرنداسمش به مسابقات ۲ هزار امتیازی هم معروف است.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=39701

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.