• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

۸ پایگاه استعدادیابی هندبال راه‌اندازی شد/ تشریح برنامه تیم ملی

  • 10 شهریور 1400 - 14:43
۸ پایگاه استعدادیابی هندبال راه‌اندازی شد/ تشریح برنامه تیم ملی

به گزارش مهر، علیرضا پاکدل پیش از ظهر چهارشنبه در نشست مجمع انتخابات هیئت هندبال استان بوشهر اظهار داشت: ظرفیت‌های بسیار خوبی در استان بوشهر وجود دارد که باید این استعدادها به خوبی شناسایی شوند.

وی بوشهر را به عنوان یکی از پایگاه‌های اصلی هندبال ساحلی کشور معرفی کرد و ادامه داد: در سطح کشور هشت پایگاه استعدادیابی و قهرمانی در رشته هندبال راه‌اندازی شده است.

پاکدل با اشاره به واگذاری یکی از پایگاه‌های استعدادیابی داخل سالن به استان بوشهر بیان کرد: با توجه به درخواست اداره کل ورزش و جوانان و هیئت هندبال استان پایگاه ملی منطقه جنوب کشور در بخش ساحلی به استان بوشهر واگذار می‌شود.

رئیس فدراسیون هندبال ایران اضافه کرد: از ۲۸ شهریور ماه مرحله دوم لیگ برتر با حضور ۱۰ تیم به‌صورت متمرکز در تالار فدراسیون هندبال آغاز و دومین مرحله اروی تیم ملی نیز پس از این مسابقات برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی زیر نظر «مانوئل موتایا فرناندز» سرمربی اسپانیایی تیم ملی افزود: این اردو به منظور آمادگی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی هندبال آسیا انتخابی مسابقات جهانی برپا می‌شود.

پاکدل بیان کرد: در ۱۰ روز آینده تیم ملی هندبال بزرگسالان بانوان کشور نیز برای کسب سهمیه مسابقات جهانی به مسابقات قهرمانی آسیا در کشور اردن اعزام می‌شود.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=4139

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.